×

فوم رولر ویبره دار LIVEPRO مدل LP8236

4,000,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

فوم رولر Foam Roller یک غلتک استوانه ای ساده است که می توانید با آن با استفاده از وزن بدن و حرکات کنترل شده، خود را ماساژ دهید. علاوه بر ماساژ، از فوم رولر می توان برای بهبود تحرک پذیری مفاصل نیز استفاده کرد. پس دو کابرد اصلی آن عبارت اند از : ماساژ شخصی با استفاده از تکنیک SMR و بهبود تحرک پذیری و دامنه حرکتی برخی مفاصل. از فوم رولر در ورزش های مختلفی مثل یوگا و بدنسازی استفاده می شود.

از فوم رولر می توان برای تسریع ریکاوری و کاهش دردهای اسکلتی عضلانی استفاده کرد. این ابزار علاوه بر افزایش جریان خون، افزایش انعطاف پذیری و دامنه حرکتی مفاصل را زیادتر می کند. این ابزار بی نظیر توسط اکثر ورزشکاران حرفه ای در گرم کردن و یا سرد کردن استفاده می شود. کار با فوم رولر مثل هر ابزار دیگری نیازمند آموزش است. قرار دادن فوم رولر در نقاط اشتباه در هنگام رولینگ می تواند باعث آسیب شود. پس پیش از استفاده، تمرینات آن را به درستی یاد بگیرید و هدف استفاده از آن را بدانید.

فوم رولر ویبره دار LIVEPRO مدل LP8236

یکی از انواع فوم رولر هایی که در این دسته بندی محصول بشدت کاربردی و پرطرفدار است فوم رولر ویبره دار LIVEPRO مدل LP8236 می باشد که این محصول علاوه بر تمام ویژگی هایی که یک فوم رولر عادی دارد، دارای یک موتور الکتریکی داخل فوم رول میباشد. این محصول یک غلتک فوم ارتعاشی با چگالی بالا EVA است. این محصول به صورت هوشمندانه ای برای ارائه یک تجربه ماساژ حرکت درمانی واقعی طراحی شده است. این محصول با ویژگی چهار فرکانس ارتعاش طراحی شده است تا یک ترکیب آرامش بخش از فشار و ارتعاش را فراهم کند. از دیگر ویژگی های استفاده از این محصول می توان به الف) افزایش گردش خون و اکسیژن در عضله ب) تسریع بهبود عضلات ج) تسکین هدفمند لایه های عمیق بافت به دلیل قطر کوچک د) مناسب برای آماده سازی بدن با تسکین درد و بهبود گرفتگی عضلات قبل از فعالیت اشاره نمود.

فوم رولر ویبره دار LIVEPRO مدل LP8236

فوم رولر ویبره دار LIVEPRO مدل LP8236 معرفی شده در این بخش ساخته شده از ترکیب فوم EVA و PP ( پلی پروپلین ) میباشد که دارای چهار درجه سرعت چرخش موتور ارتعاشی 900 دور دردقیقه، 1800 دور در دقیقه، 2800 دور در دقیقه و 3800 دور در دقیقه میباشد. دارای نشانگر میزان شارژ باتری میباشد و از طریق اتصال به Micro USB قابل شارژ شدن مجدد است. باتری های لیتیومی این محصول از عمر بالایی برخوردار است و در هر بار شارژ کامل 6 ساعت به طور مداوم و یا 8 ساعت در صورت تبدیل فرکانسی قابل استفاده است. این محصول دارای طول 33 سانتی متر و قطر 14 سانتی متر و وزن 1350 گرم است و دارای تحمل وزن تا 200 کیلوگرم می باشد. همچنین درجه سختی لایه بیرونی این محصول 40 درصد است که هم برای ماساژ سطحی و هم عمقی عضلات بسیار عالی میباشد.

فوم رولر ویبره دار LIVEPRO مدل LP8236فوم رولر ویبره دار LIVEPRO مدل LP8236فوم رولر ویبره دار LIVEPRO مدل LP8236

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8236
ابعاد
قطر: 14 سانتی متر
وزن
1350 گرم
وزن قابل تحمل
200 کیلوگرم
جنس بدنه
رویه: جنس: PP, EVA, circuit boardداخلی: فایبرگلاس
طول
33 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
منزلسالن های ورزشیمراکز درمانی و فیزیوتراپی
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
بی سیمباتری قابل شارژدارای چهار فرکانس ارتعاش که مناسب برای تسکین درد و شل شدن عضلات استدارای یک فرکانس تبدیلعمر باتری در حالت معمولی: 6 ساعتعمر باتری در حالت تبدیل فرکانس: 8 ساعت
دارای چگالی 40افزایش گردش خون و اکسیژن در عضلهتسریع بهبود عضلاتتسکین هدفمند لایه های عمیق بافت به دلیل قطر کوچکمناسب برای آماده سازی بدن با تسکین درد و بهبود گرفتگی عضلات قبل از فعالیت
دیدگاه و سوالات (0)