×

فوم رولر 45 سانتی متر مدل S211

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

فوم رول وسیله ای است که به تازگی شناخته شده است و ابزاری  بسیار کاربردی برای ورزشکارانی است که احتمال ایجاد آسیب در آن ها زیاد است.فوم رولر با طراحی خاص و ساده خود قابلیت اجرای حجم زیادی از تمرینات بازتوانی و ریکاوری را به شما می دهد. این وسیله  کاربردی با  کششی که در عضلات ایجاد می کند دامنه حرکتی مفاصل را افزایش داده و این افزایش دامنه حرکتی عملکرد ورزشی ورزشکار را در حد چشمگیری بهبود میبخشد که از اهمیت زیادی برای ورزشکارن برخوردار می باشد.

از آنجایی که پیشگیری بهتر از درمان است این فوم رولر به شما کمک میکند که با کشش های پیاپی در عضله ،انعطاف پذیری در بدن را افزایش داده و از ایجاد آسیب در هنگام انجام فعالیت ورزشی تا حد زیادی پیشگیری می کند.در عضلات نقاطی تحت عنوان نقاط ماشه ای بوجود می آیند که باعث ایجاد درد می شوند که استفاده از فوم رولر به شکستن این نقاط و رفع درد عضلانی منجر می شود. و با افزایش و بهبود گردش خون باعث از بین رفتن درد های عضلانی می شود.اگر شما برنامه های هدفمندی  برای تمرینات خود دارید فوم رولرها نقش بسیار مهمی در ایجاد نتایج موثر در تمرینات برای شما ایفا می کند.تمرین با فوم رولر باعث افزایش انعطاف پذیری می شود که از فاکتورهای آمادگی جسمانی مهم برای داشتن عملکرد مناسب در اجرای فعالیت ورزشی است.

تمامی افراد در سنین مختلف چه در سطح حرفه ای چه در سطح مبتدی می توانند از فوم رولر استفاده کنند و سطح فعالیت خود را بهبود ببخشند.فوم رولر در افرادی که حتی فعالیت ورزشی ندارند و قصد ریلکس کردن عضلات و بدن خود را بعد از فعالیت های طاقت فرسای روزانه را دارند بسیار کاربردی است و به سادگی و بدون داشتن مهارت خاص و یا تخصصی می توانند از این وسیله استفاده کنند که از ویژگی های مهم این ابزار ورزشی است.

فوم رولر 45 سانتی متر مدل S211 معرفی شده در این بخش دارای 45 سانتی متر ارتفاع و قطر 12 سانتی متر میباشد و در رنگ های مشکی، آبی، قرمز و نارنجی و در وزن تقریبی 1100 گرم ارائه می گردد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
S211
وزن
1100 گرم
وزن قابل تحمل
تا 110کیلوگرم
جنس بدنه
فوم EVA سخت + فایبر گلاس
طول
45 سانتی متر
عرض
12 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
مناسب برای
ماساژ و ریکاوری بعد از تمرین
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)