×

توپ ماساژ MegaFitness کد 050F

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات
توپ ماساژ MEGAFITNESS کد 050F یکی از بهترین توپ‌های موجود، مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای و تمرین‌کنندگانی است که به دنبال تمرینات با کیفیت بالا هستند.

تاریخچه تمرینات با توپ ماساژ به گذشته‌ی دوری بازمی‌گردد. این تمرینات در اصل برای بهبود گردش خون و کاهش دردهای عضلانی در ورزش‌های مختلف شناخته شده بودند. با گذر زمان، تمرینات با توپ ماساژ به عنوان یک روش تمرینی مستقل شناخته شدند و امروزه در ورزش‌های مختلف، از جمله بدنسازی، فیتنس، و پیلاتس استفاده می‌شوند. توپ ماساژ MEGAFITNESS با کیفیت بالا و طراحی مناسب، انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال تمرینات متنوع و کارآمد برای بهبود سلامتی خود هستند.
تمرینات با توپ ماساژ MEGAFITNESS می‌تواند به کاهش دردهای عضلانی، بهبود گردش خون و کاهش تنش و استرس کمک کند. همچنین، با استفاده از این توپ می‌توانید عضلات خود را بهبود بخشید و به تناسب اندام خود برسید. توپ ماساژ MEGAFITNESS به عنوان یکی از بهترین و محبوب‌ترین توپ‌های ماساژ در بازار، امکان انجام تمرینات به صورت مستقل و در خانه را به شما می‌دهد.
توپ ماساژ MEGAFITNESS یکی از بهترین و پرفروش‌ترین توپ‌های ماساژ در بازار است. با استفاده از این توپ، می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به کمک دیگران، عضلات خود را ماساژ دهید و از درد و تنگی عضلانی خود رهایی پیدا کنید. توپ ماساژ MEGAFITNESS با استفاده از مواد با کیفیت بالا و فناوری‌های نوین تولید شده است که باعث می‌شود توپ به شکلی استاندارد و با کیفیت بالا باشد.

توپ ماساژ MEGAFITNESS کد 050F بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
050F
ابعاد
قطر 55 میلی متر
وزن
تقریبی 100 گرم
جنس بدنه
پلاستیک
ضخامت بدنه
4 میلی متر
کیفیت
درجه 1
برند تولید کننده
MegaFitness
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
مناسب برای گردن، شانه و ...ابزار خوبی برای درمان نقطه‌ای عمیقحمل آسانمناسب برای خانه و باشگاه
دیدگاه و سوالات (0)