×

فوت استرچ MegaFitness کد SB700

1,590,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

فوت استرچ MEGAFITNESS کد SB700  یک وسیله ورزشی کامل برای تقویت عضلات و تعادل بدن است که شامل یک صفحه تمرین با قابلیت تنظیم ارتفاع است و به شما امکان می دهد تمرینات مختلف را با راحتی و ایمنی بیشتری انجام دهید.

استپ تعادلی MEGAFITNESS یک وسیله ورزشی کامل برای تقویت عضلات و تعادل بدن است. این وسیله شامل یک صفحه تمرین با قابلیت تنظیم ارتفاع است که به شما امکان می دهد تمرینات مختلف را با راحتی و ایمنی بیشتری انجام دهید.

این استپ تعادلی دارای پایه های ضخیم و پایداری بالاست که برای استفاده آسان و بهترین نتیجه در ورزش بسیار مناسب است و به شما امکان می دهند در طول تمرینات به راحتی تعادل خود را حفظ کنید.

استپ تعادلی MEGAFITNESS با طراحی زیبا و مدرن، قابل استفاده در فضاهای مختلف مانند منازل، باشگاه ها و... است. همچنین این وسیله دارای قابلیت تنظیم شدت تمرینات است که به شما امکان می دهد با توجه به سطح تمرینات خود، شدت آن را تنظیم کنید.

استفاده از استپ تعادلی MEGAFITNESS ، به شما کمک می کند تا عضلات پا و شکم خود را تقویت کنید و تعادل بدن خود را بهبود بخشید. با استفاده از این وسیله می توانید به راحتی و با کمترین زمان ممکن به شکل فیزیکی ایده آل خود دست یابید..

فوت استرچ MEGAFITNESS کد SB700 بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
SB700
وزن
500 کیلوگرم
جنس بدنه
فایبرگلاس
طول
31.5 سانتب متر
عرض
11 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
وزن قابل تحمل
130 کیلوگرم
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
بدنسازی ایروبیک پبلاتس بادی پامپ و ..
اقلام همراه
هر بسته حاوی 2 عدد
برند تولید کننده
MegaFitness
کشور سازنده
تایوان
دیدگاه و سوالات (0)