×

دارت يدک يونيکورن مدل Core Plus

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

دارت ورزشی است که برخلاف خیلی از رشته ها به تمرکز احتیاج دارد. بعد از تهیه تخته به چند عدد سوزن نیاز است. بسته سه عددی Core Plus از تولیدات یونیکورن میتواند انتخابی مناسب برای این منظور باشد. بر روی پر های داخل این محصول لوگوی شرکت Unicorn که به صورت اسبی شاخ دار هست ترسیم شده است.

سه سوزنی که در این بسته بندی عرضه شده است، از مواد مرغوبی ساخته شده اند که باعث دوام بالای آنها می­شود. به دلیل ساختار ویژه ای که این نوع از دارت ها دارند در زمان برخورد با دیوار یا سطح زمین تیزی خود را از دست نمی­دهند. برای حمل بهتر این دارت ها شرکت Unicorn یک کیف در داخل جعبه قرار داده که از پارچه بسیار مقاومی ساخته شده است. اندازه این کیف به صورتی است که به راحتی آن را در جیب پیراهن یا شلوار خود جا دهید.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده میکنند.

Unicorn نام بزرگترین برند در رشته دارت میباشد که بیش از 80 سال است که در این عرصه فعالیت دارد و بسیاری از تغییرات انجام شده در این ورزش به دلیل نوآوری های یونیکورن بوده است. بازیکنان مطرح دارت و بسیاری از کسانی که در این رشته به صورت حرفه ای فعالیت می­کنند از محصولات این شرکت استفاده می­کنند. دارت یدک یونیکورن مدل Core plus بسته 3 عددی با داشتن دارت هایی با کیفیت و با دوام و کیف محافظ برای حمل آسان تر، میتواند انتخابی مناسب برای علاقه­مندان به این رشته باشد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Core Plus
وزن
هر دارت 25 گرم
جنس بدنه
فولاد ضد زنگ با روکش برنج
جنس پر : پلی استر
نوع
سوزنی
اقلام همراه
3 عدد دارت
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
سایر ویژگی ها
-دارای یک کیف مخصوص برای نگهداری دارت
دیدگاه و سوالات (0)