×

دستکش بوکس ADDIDAS HYBRID 300

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

دستکش بوکس ادیداس اصل مدل HYBRID 300 از چرم مرغوب ساخته شده اند تا نمای بیرونی عالی با دوام و ماندگاری بالا داشته باشد. دستکش هیبرید ۳۰۰ برای انواع تمرینات بوکس و کیک بوکسینگ ، مانند مشت زدن بر کیسه سنگین بوکس و  آموزش بوکس  ایده ال است و مناسب برای همه بوکسورها اعم از آماتورها و افراد حرفه ای می باشد. در این دستکش آدیداس اصل از سیستم بند چسبی WELCRO WIDE در اطراف مچ دست برای محافظت از مچ دست و حداکثر راحتی استفاده شده است. همچنین آستر باکیفیت در داخل دستکش احساس فوق العاده و راحتی مطلوب را فراهم می کند. این دستکش ها برای آزمایش راحتی توسط افراد حرفه ای آزمایش شده اند و از دست شما در برابر تاول ها و جوش زدن بعد از تمرینات طولانی مدت در ورزش محافظت می کنند. سیستم بسته شدن Velcro الاستیک سفت و محکم امکان تنظیم سریع  را دارد در حالی که پشتیبانی قوی از مچ دست را فراهم می کند.

دستکش بوکس ادیداس اصل مدل  ADDIDAS HYBRID 300 دارای قالب مخصوصی است که به منظور پشتیبانی عالی از مچ دست و محافظت از شما در برابر آسیب در حین تمرین و مسابقه طراحی شده است. این محصول هم برای بوکس و هم برای کیک بوکسینگ برای خانم ها و آقایان عالی است و در سایز های ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ اونس موجود می باشد.

دستکش ADIDAS HYBRID 300 دارای ساختار چند لایه لایه  منحصر به فرداست.این ساختار باعث می شود تا ضربه زیادی گرفته شود و در هنگام تمرینات طولانی مدت در سالن ورزش بوکس ، انگشتان و مشت شما را از آسیب در امان نگه دارید. این دستکش ها سرعت فوق العاده ای را ارائه می دهند و اجرای حرکت را تسریع می کنند و مشت محکم و کاملی را تحویل می دهند. این محصول دقیقاً فقط برای آموزش مبارزان طراحی شده است تا آنها را در بازی بالا نگه دارد و همچنین برای آموزش مشت زدن به کیسه و برای مشت زن های آماتور بسیار مناسب هستند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
ADDIDAS HYBRID 300
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
آقایان و خانم ها - برای مشت زن های حرفه ای و آماتور - مناسب تمرین و مبارزه
نوع ورزش
بوکس و کیک بوکسینگ
کشور سازنده
پاکستان
سایر ویژگی ها
در اندازه های ۱۰، ۱۲، ۱۴، ۱۶ و ۱۸ انس
دیدگاه و سوالات (0)