×

توپ جیم بال قطر 65 سانتی متر

450,000 تومان
رنگ
  • طوسی
  • قرمز
  • آبی
  • بنفش
کالاهای مشابه
توضیحات

امروزه باتوجه به وجود انواع باشگاه‌های ایروبیک و وسایل ورزشی خانگی هنوز تناسب اندام یکی از دغدغه‌های سلامتی محسوب می‌شود. وسایلی مانند توپ جیم بال (توپ سوییسی) وجود دارد که علاوه بر کاربرد برای ژیمناستیک‌کاران در فیزیوتراپی نیز کاربرد دارد.

این توپ اولین بار توسط Aquilino Cosani تولید کننده پلاستیک ایتالیایی در سال 1963 میلادی ساخته و با نام Pezzi balls شناخته شد. همچنین برای اولین بار توسط خانم ماری کوینتین جهت درمان نوزادان مورد استفاده قرار گرفت. توپ جیم بال یا به عبارتی توپ ایروبیک از جمله تجهیزات مفیدی هستند که ورزشکاران می توانند با همراه داشتن آن به برنامه های تمرینی بدن سازی خود در هر مکانی بپردازند. برای استفاده از توپ جیم بال باید آن را باد کنید. وزن این توپ در حالت بدون باد در حدود 1000 گرم است و براحتی در یک ساک جای گرفته و قابل حمل خواهد بود.

با توجه به اینکه اغلب بانوان خانه دار از تحرک کمی برخوردارند، توپ تناسب اندام یکی از مناسب‌ترین وسایل ورزشی خانگی می‌باشد چراکه می توانند براحتی و بدون کمک دیگران، به کشش و ماساژ عضلات گردن، کمر، پشت، باسن، پاها، شکم، دست‌ها و سایر نقاط بدن بپردازند.

مزایای توپ جیم بال Best Sports :

جنس توپ جیم بال Best Sports از لاستیک نرم است و برای راحت باد کردن این وسیله همراه با آن یک پمپ باد و رابط آن قرار دارد. این توپ جیم بال با توجه به فرم کروی بودن آن، از ارگونومی خوبی برخوردار بوده و براحتی در منزل مورد استفاده اعضای خانواده قرار می‌گیرد.

این توپ تناسب اندام ساخت کشور چین بوده و در دو سایز 55 و 65 سانتی متر و سه رنگ بنفش، آّبی و ارغوانی ارائه می گردد. این توپ براحتی قابل شستشو بوده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.  این مدل توپ جیم بال یکی از بهترین پیشنهاد به ورزشکاران و علاقمندان به ورزش و تناسب اندام است، چرا که در کنار طراحی و فرم زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای باز و سالن مناسب است.

نکته : در هنگام کار با GYM Ball مراقب باشید تا این توپ از وسایل نوک تیز، داغ و منابع حرارتی دور نگه داشته شود

تناسب‌اندام یا فیتنس اصطلاحی است در ورزش بدن‌سازی که به معنای همخوانی اندام بدن چه نسبت به دیگر اندام و چه نسبت به قامت می‌باشد. به طور کلی، بدن اگر از لحاظ حجم عضلانی رشد بیش از اندازه کرده باشد از تناسب خود (نسبت به قامت) خارج شده است بنابراین پس از دوره شکوفایی بدن‌سازی، انشعاباتی در مسابقات حرفه‌ای آن روی داد به طوری که در برخی از آن مسابقات، محدودیتی برای حجم عضلانی وجود ندارد و تناسب‌اندام نسبت به قامت را در نظر نگرفته و به فاکتورهای حجم عضلانی، تناسب‌اندام نسبت به یکدیگر و کات بودن بدن اهمیت می‌دهند. در برخی دیگر از مسابقات، تناسب‌اندام نسبت به قامت نیز در کنار فاکتورهای دیگر در نظر گرفته می‌شود که البته اینگونه مسابقات بیشتر در رده بانوان رونق دارد. همچنین براساس آمارهای گرفته شده، بدن متناسب یا فیتنسی چه برای مردان و چه برای زنان جذابیت بیشتری دارد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
65 سانتی متر
جنس بدنه
لاستیک نرم PVC
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
ایروبیک / هوازی
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)