×

استند دیواری بتل روپ LIVEPRO مدل LP8178

700,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

استند دیواری بتل روپ LIVEPRO مدل LP8178  محصولی تولید شده با کیفیت بالا از یکی از معتبرترین کمپانی های تولید محصولات ورزشی است در اصل برای وصک کردن بتل روب  و انجام تمرینات کراس فیت است اما میتوان از آن به عنوان نگهدارنده سایر تجهیزات ورشی بدون هیچ مشکلی استفاده کرد  . 

استند دیواری بتل روپ LIVEPRO مدل LP8178

کراس فیت ورزشی که امروزه بشدت در تمام کشور های دنیا فراگیر شده در سال 2000 توسط گلسمن در آمریکا خلق شد و علت محبوبیت کراس فیت تمرکز همه جانبه بر رشد همه ی فاکتور های آمادگی جسمانی برای تمام سنین و بدون مطرح بودن جنسیت است  که به افزایش پنج فاکتور اصلی آمادگی جسمانی: قدرت، سرعت، انعطاف، استقامت و هماهنگی  کمک میکند.

برند LIVEPORO در طراحی استد دیواری از فولاد ضد زنگ فوق العاده محکم و با قطر 38 میلی متر استفاده کرده که این محصول را محصولی مناسب جهت استفاده در تمامی محیط های ورزشی رو باز یا سر بسته تبدیل کرده.

این استند به دلیل جنس فولاد و جوش بسیار با کیفیت دارای ظرفیت بار بسیار بالایی است و برای تمام افراد با هر وزنی قابل استفاده است . قلاب  استفاده شده در جلوی استند بسیار محکم است و از سر خوردن یا افتادن هر نوع طناب آویزان شده ای جلوگیری می کند. استند دیواری بتل روپ LIVEPRO مناسب برای سالن های ورزشی حرفه ای و خانگی، و انجام تمرینات تناسب اندام است. 


برند LIVEPRO با استند دیواری بتل روپ مدل LP8178  بار دیگر توانایی خود در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.

استند دیواری بتل روپ LIVEPRO مدل LP8178استند دیواری بتل روپ LIVEPRO مدل LP8178استند دیواری بتل روپ LIVEPRO مدل LP8178

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8178
ابعاد
قطر لوله: 3.8 سانتی متر
وزن
900 گرم
وزن قابل تحمل
100 کیلوگرم
جنس بدنه
فلزی با روکش رنگ کوره ای
نوع
دیواری
طول
پایه اتصال به دیوار: 20 سانتی مترلوله نگهدارنده: 34.5 سانتی متر
عرض
پایه اتصال به دیوار: 5 سانتی متر
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)