×

رک سندبگ LIVEPRO مدل LP8802

24,500,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

رک سندبگ LIVEPRO مدل  LP8802 محصولی تولید شده با کیفیت بالا توسط یکی از معتبرترین کمپانی های تولید محصولات ورزشی برای نگهداری انواع سند بگ و نظم دهی به باشگاه .

https://anik.ir/rack-stand/5126-رک-سندبگ-livepro-مدل-lp8802.html

سند بگ یکی از ابزار ورزش کراس فیت است که دامنه ی تمرینات فوق العاده وسیعی دارد و مربی می‌تواند با توجه به نیاز شاگرد تمرینات نا محدودی را برای آن خلق کند. کراس فیت ورزشی که امروزه بشدت در تمام کشور های دنیا فراگیر شده در سال 2000 توسط گلسمن در آمریکا خلق شد و به سرعت در تمام جهان گسترش یافت و علت محبوبیت کراس فیت تمرکز همه جانبه بر رشد همه ی فاکتور های آمادگی جسمانی برای تمام سنین و بدون مطرح بودن جنسیت است  که به افزایش پنج فاکتور اصلی آمادگی جسمانی: قدرت، سرعت، انعطاف، استقامت و هماهنگی  کمک میکند.

برند LIVEPORO  در طراحی رک سند بگ محل قرارگیری 5  کیسه را تعبیه کرده  و دارای ساختار و قاب بسیار بادوام با طراحی داخلی منحصر به فرد است که از افتادگی بسته در وسط جلوگیری می کند و به حفظ شکل آن کمک می کند .LIVEPORO  در طراحی رک سندبگ از فولاد بسیار محکمی استفاده کرده که به دلیل ضد زنگ بودن این محصول را مناسب جهت استفاده در تمامی محیط های ورزشی رو باز یا سر بسته تبدیل کرده.

این رک به دلیل داشتن لوله های ضخیم و محکم از جنس فولاد و جوش بدون درز بسیار با کیفیت دارای ظرفیت تحمل بار بسیار بالایی است که انواع کیسه ها با هر وزنی را تحمل میکند و پوشش رنگ پودری این محصول ا آن در برابر خوردگی محافظت کرده و عمر بسیار بالایی به آن میدهد. 

برند LIVEPRO با رک سندبگ مدل  LP8802 بار دیگر توانایی خود در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.

https://anik.ir/rack-stand/5126-رک-سندبگ-livepro-مدل-lp8802.htmlhttps://anik.ir/rack-stand/5126-رک-سندبگ-livepro-مدل-lp8802.htmlhttps://anik.ir/rack-stand/5126-رک-سندبگ-livepro-مدل-lp8802.html

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8811
وزن
20.5 کیلوگرم
جنس بدنه
فولاد آبکاری شده با روکش مات
طول
76 سانتی متر
عرض
66 سانتی متر
ارتفاع
145.5 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
باشگاه ها
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
با ظرفیت جایگذاری 5 عدد سندبگ
دیدگاه و سوالات (0)