×

کتل بل استیل 12 کیلوگرمی پاورجیم

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

کتل بل استیل 12 کیلوگرمی

کتل بل که یک وزنه شبیه به یک توپ دسته دارمی باشد تاریخچه آن به روسیه برمیگردد.. جنس کتل بل غالبا از چدن ساخته می شوند و در تنوع بالایی از وزن برخوردار است و در سایزهای مختلف عرضه میشوند. از وزن 2 کیلوگرم شروع شده و تا 50 کیلو هم افزایش می یابد.این وزنه منحصربه فرد برای افزایش حجم عضلانی، بالابردن استقامت و چربی سوزی هم زمان، استفاده می شود. حال که با کتل بل آشنا شدیم بد نیست سری به تاریخچه آن بزنیم.

در ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفنه و ماهیچه ها مشغول فعالیت می شوند. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. امروزه ورزش های هوازی در بیشتر سالن های ورزشی برای کلیه افراد توصیه می شود.

کمپانی پاورجیم یک برند تایوانی است که تا به امروز در زمینه طراحی، ابداع و تولید انواع لوازم ورزشی و تولید تجهیزات و ملزومات ورزشی و تجهیزات باشگاهی، فعالیت میکند. در سال های اخیر و با توجه به افزایش میزان تقاضای محصولات ورزشی جدید و بروز در کشورمان، این کمپانی نیز مانند کمپانی های بزرگ، فعالیت برای فروش محصولات خود در بازار ایران را آغاز نموده و توانسته به عنوان یک برند لوازم ورزشی در بازار ایران جایی برای خود باز کند. همچنین این شرکت توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب نسبت به رقبای خود، از محبوبیت خاصی در جامعه ورزشی کشور برخوردار شود.

فروشگاه اینترنتی آنیک مرجع فروش انواع لوازم ورزشی.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
12 کیلوگرم
جنس بدنه
استیل روکش دار
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
آقایان بانوان
نوع ورزش
بدنسازی و کراس فیت
برند تولید کننده
پاور جیم
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)