×

صفحه دارت يونيکورن مدل Striker Home

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

این محموعه شامل یک محفظه ی چوبی، یک تخته و 6 عدد دارت میباشد، که بسیار با کیفیت و با دوام است در دو طرف این محصول صفحه هایی شبیه وایت برد تعبیه شده است، که میتوان برای نوشتن امتیاز ها از آن استفاده کرده و در آخر به راحتی با تخته پاک کن آن راپاک کنید.

راهنمای استفاده از این محصول در پشت آن قرار داده شده که طبق آن مرکز تخته در ارتفاع 173 سانتی متری از سطح زمین باید قرار بگیرد و فاصله ای که باید هنگام پرتاب دارت داشته باشید 273 سانتی متر می­باشد که شعاع استاندارد این بازی محسوب می­شود.

تخته از الیاف گیاهی سیسال ساخته شده است. این الیاف دوام و بازگشت پذیری زیادی دارند. تخته های الیاف نسبت به تخته های چوبی و تخته های کاغذ فشرده از استحکام و دوام بیشتری برخوردارند. منظور از بازگشت پذیری بالا این محصول این است که پس از بیرون کشیدن سوزن صفحه به شکل اولیه ی خود برگشته و ضاهر خود را به خوبی حفظ می­کند.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده میکنند.

شرکت انگلستانی یونیکورن بزرگترین برند در ورزش دارت است. که بیش از 80 سال است که به صورت تخصصی در زمینه دارت فعالیت میکند. هم اکنون یونیکورن یکی از اسپانسر های اصلی بازیکنان مطرح دارت است و بسیاری از حرفه ای های این رشته از محصولات این شرکت استفاده می­کنند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Striker - Home
ابعاد
4 × 45 × 45 سانتي‌متر
وزن
11 کیلو گرم
جنس بدنه
جنس صفحه از الیاف گیاهی
قاب فلزی
نوع
سیبل یک طرفه
استاندارد ها
سایز استاندارد مسابقات
کیفیت
درجه 1
اقلام همراه
6 عدد تیر دارت
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
سایر ویژگی ها
- دارای یک محفظه چوبی قابل نصب بر روی دیوار
- بسیار با کیفیت و با دوام
- سیم کشی بسیار نازک
- قاب فلزی قابل چرخش
- مورد تایید PDC
- دارای صفحه وایت برد برای یادداشت امتیاز ها
دیدگاه و سوالات (0)