×

صفحه دارت يونيکورن مدل Striker

5,400,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

دارت جزو آن دسته از ورزش هایی است که شاید در نگاه اول به نظر ساده برسد ولی مزتلزم تمرکز بالایی است که میتواند تمرکز بازیکنانی که در این رشته فعالیت میکنند را به صورت محسوسی افزایش دهد. تخته دارت Unicorn مدل Striker با کیفیت بالا و استانداری که مورد تایید تورنمنت های مطرح جهانی را داراست، که میتواند شما را در مسیر این ورزش زیبا همراهی کند.

جنس این صفحه از الیاف گیاهی است این نوع تخته ها نسبت به تخته های دیگر کیفیتی به مراتب بالاتر و با عمری بیشتر را به شما ارایه می­کنند. خاصیت بازگشت پذیری بالایی که در این تخته ها وجود دارد سبب میشود که پس از بیرون کشیدن سوزن از سیبل ، صفحه به حالت اولیه خود بازگردد و ظاهر خود را به خوبی حفظ کند. سیم های بسیار نازکی که در این صفحه برای جدا کردن نواحی امتیازی به کار رفته اند سبب می­شود که دارت بدون برخورد به این سیم ها به صفحه برخورد کند.

در بسته بندی این محصول پیچ هایی وجود دارد تا به راحتی آن را نصب کنید. پشت محصول راهنمای نصب این محصول قرار داده شده است که طبق آن مرکز سیبل در ارتفاع 173 سانتی متری از سطح زمین باید قرار گیرد. فاصله ای که باید شما هنگام پرتاب دارت با صفحه داشته باشید 237 سانتی متر میباشد که شعاع پرتاب استاندارد این ورزش می باشد.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده میکنند.

شرکت انگلستانی Unicorn بزرگترین برند در ورزش دارت بوده که بیش از 80 سال است که به صورت تخصصی در زمینه این ورزش فعالیت می­کند. به دلیل کیفیت بالایی که محصولات این شرکت دارد، بسیاری از بازیکنان حرفه ای این رشته از این برند که همواره در این ورزش پیشگام بوده است استفاده می­کنند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Striker
ابعاد
4 × 45 × 45 سانتي‌متر
وزن
5500 گرم
جنس بدنه
جنس صفحه از الیاف گیاهیقاب فلزی
نوع
سیبل یک طرفه
استاندارد ها
سایز استاندارد مسابقات
کیفیت
درجه 1
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
سایر ویژگی ها
- بسیار با کیفیت و با دوام- سیم کشی بسیار نازک- قاب فلزی قابل چرخش- دارای پیچ در بسته بندی برای نصب راحت تر- مورد تایید PDC
دیدگاه و سوالات (0)