×

کش پاورباند پاورجیم عرض 13 میلی متر

300,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

کش پاور باند 13 میلیمتری

کش پاور باند مناسب برای افزایش قدرت، افزایش انعطاف پذیری و استقامت بدون یادگیری تمرینات پیچیده است. کش پاور باند نه تنها به بدن آسیب نمی رساند بلکه باعث بهبود آسیب و افزایش توانایی عضلات و مفاصل می شود. این کش بدون آسیب رساندن به تاندون ها، مفاصل، استخوان ها و هر گروه عضلانی بزرگ را در بدن خود تقویت و کشش می دهد.قابلیت استفاده و حمل آسان در ورزشگاه یا خانه از ویژگی هایی می باشد که موجب تمایل بیشتر ورزشکاران نسبت به خرید این محصول می باشد.

در ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفنه و ماهیچه ها مشغول فعالیت می شوند. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. امروزه ورزش های هوازی در بیشتر سالن های ورزشی برای کلیه افراد توصیه می شود.

کمپانی پاورجیم یک برند تایوانی است که تا به امروز در زمینه طراحی، ابداع و تولید انواع لوازم ورزشی و تولید تجهیزات و ملزومات ورزشی و تجهیزات باشگاهی، فعالیت میکند. در سال های اخیر و با توجه به افزایش میزان تقاضای محصولات ورزشی جدید و بروز در کشورمان، این کمپانی نیز مانند کمپانی های بزرگ، فعالیت برای فروش محصولات خود در بازار ایران را آغاز نموده و توانسته به عنوان یک برند لوازم ورزشی در بازار ایران جایی برای خود باز کند. همچنین این شرکت توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب نسبت به رقبای خود، از محبوبیت خاصی در جامعه ورزشی کشور برخوردار شود.

فروشگاه اینترنتی آنیک مرجع فروش انواع لوازم ورزشی.

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

جنس بدنه
لاتکس دورنگ
ضخامت بدنه
4.5 میلی متر
طول
103 سانتی متر
عرض
13 میلی متر
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
بانوان / آقایان
نوع ورزش
کراس فیت
برند تولید کننده
پاورجیم
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)