×

کش فوردی پرو 4D Pro اورجینال

4,600,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

کش تمرینی فوردی پرو  4D Pro حاصل کار پزشک و فیزیولوژیست ورزشی، دکتر همایون غروی است که عرصه جراحی را رها کرد تا بتواند فراتر از دیوارهای بیمارستان با ورزشکاران کار کند. او شش سال را در ایالات متحده آمریکا به عنوان بخشی از تیم تمرین ورزشی گذراند. او مسئولیت تمام تیم های ورزشی دانشگاه دیویس کالیفرنیا را بر عهده داشت و بعدها با ورزشکاران حرفه ای از NBA و NFL نیز کار کرد. وی پس از بازگشت به آلمان، آکادمی علوم پزشکی کاربردی آلمان (DAASM) را تاسیس کرد که تا به امروز در حال برگزاری دوره های آموزشی برای پزشک ها، فیزیوتراپیست ها و متخصصین علوم ورزشی بوده و مهارت ها و اصول مراقبت ورزشی، مربی گری و پزشکی ورزشی کاربردی را به آنها آموزش می دهد. او از سال 2003 به یکی از مشهورترین پزشکان و مربیان بدنسازی جهان تبدیل شد و بسیاری از ورزشکاران حرفه ای رشته های ورزشی مختلف تحت نظر وی تمرین می کردند.

کش تمرینی فوردی پرو  4D Pro

کش تمرینی فوردی پرو 4D Pro یک نوع از کش های رشته ی تی آر ایکس می باشد .کیفیت بالا و تمرینات رقابتی این پکیج وجه تمایز این بسته می باشد که خود دلیل بر محبوبیّت آن شده است .موادی که در تسمه های ویژه ورزش فوردی پرو به کار رفته است ، از مواد مورد استفاده در بند های چتربازی می باشد . قلاب های ضربه ای بسیار قوی ، حلقه های فولادی ، کمربند ترکیبی و … ازویژگی های این پکیج می باشد . ورزش معلّق فوردی پرو  برای انجام حرکات پا ، پهلوها ، شکم و بالاتنه می باشد . تمرین با کش فوردی پرو نه تنها برای ورزش بلکه برای درمان نیز استفاده می شود . با ورزش فوردی پرو امکان درمان مفاصل آسیب دیده وجود دارد و می تواند به توانبخشی حرکتی و درمان کمک کند . 4D Pro یک تمرین جدید است و اساسا یک سیستم تمرین مقاومتی باند کششی است.

کش تمرینی فوردی پرو  4D Pro

کش تمرینی فوردی پرو 4D Pro همان طور که از نامش پیداست بند تمرینی دارای خاصیّت کشسانی می باشد . این وجه تمایز با بند تی آر ایکس کمک می کند تا با تمرین دادن عضلات کاری کند که عضلات بتوانند سریع تر و مستقل از هم کار کنند . در استفاده از بند های رایج تی آر ایکس به دلیل سختی وسفتی سیستم ، در تکرار تمرین ، رفته رفته جنبش کند تر می شود . ولی در استفاده از کش تمرینی ورزش معلّق فوردی پرو انعطاف پذیری بیشتر شده و  با وجود به کار کشیدن مداوم از ماهیچه ها فشار روی مفاصل کمتر می شود .فضای مورد نیاز برای تمرین ورزش فوردی پرو برای هر نفر نصب از ارتفاع ۳ متری و فضای روی زمین آن ۲ متر در ۲ متر می باشد. 

کش تمرینی فوردی پرو 4D Pro

میزان کیفیتِ نتیجه بخشی ورزش کردن با این دستگاه، به درست استفاده کردن از آن بستگی دارد. در نتیجه چه در زمانی که این دستگاه تنها یک ایده بود و چه در زمانی که به تولید انبوه رسید، توانست تمامی استانداردها را کسب کند. این ابزار تمامی آزمایشات سخت و دقیقِ کیفیتی را با موفقیت پشت سرگذاشته و از تمامی آنها تاییدیه اخذ کرده است. این گونه سیاست های ارزیابی سخت، بصورت اجباری این نوع محصولات را ارزیابی می کنند تا توانایی آنها را مورد بررسی قرار دهند. در تست های انجام شده، چالش های زیادی روی این کابل صورت گرفته تا استانداردهای این محصول بررسی شود و مشخص شود که اعداد اعلام شده از ناحیه آزمایش های صورت گرفته با واقعیات چقدر همخوانی دارند. برای مثال انعطاف پذیری و دوام این دستگاه از نظر کشش حدود 11000 بار در هفته به عنوان کشش ماکزیمم، چک شد.

کش تمرینی فوردی پرو  4D Pro

کش تمرینی فوردی پرو 4D Pro علاوه بر یک وسیله ورزشی با چربی سوزی بالا یک وسیله فیزیوتراپی هم بشمار میرود که شامل جزئیات زیر میباشد. این بندها برای ورزشکارانی تا وزن ۱۲۰ کیلوگرم را هم مناسب است البته برای استفاده با وزنهای بالا باید از کشهای اضافه استفاده نمود.

1- بند اتصال که جهت اتصال بند به سقف یا سازه میباشد.
2- کارابین فولادی فور دی پرو که توان تحمل وزن ۲۵۰۰ کیلوگرم را دارا میباشد (نسبت به مدلهای دیگر رنگ آن مشگی شده و کمی هم ارتقاع یافته است).
3- دو عدد بندهای تنظیم ارتفاع که متناسب با قد ورزشکار در حالتهای مختلف تنظیم میشود.
4- چهار عدد لامبدا (کش) که این قسمت قلب تپنده فور دی پرو بوده و در آزمایشهای مختلف متناسب با عضلات بدن انسان طراحی و ساخته شده است ، توجه داشته باشید که مقدار کم و یا زیاد توان کشهای غیر استاندادر موجود در بازار کارایی و بازدهی و عملکرد فور دی پرو را کم کرده و نتیجه مناسبی را نخواهد داشت.
5- شش عدد کارابینهای آلومینیومی این مدل ارتقاع یافته که هر کدام تحمل وزنی تا ۲۰۰۰ کیلوگرم را دارا میباشد.
6- پدهای نئوپرن فور دی پرو که لایه داخلی آن از فوم نرم ساخته شده که هنگام تمرین مناسب بدن و آزار دهنده نباشد، در این مدل حلقه های فولادی حذف تا هم از سر صدای زمان تمرین جلوگیری شود و هم اینکه در زمان اتصال به کارابینهای آلومینیومی هم جهت بوده تا هنگام تمرین آزار دهنده نباشد.
7- دو عدد دسته ژله ای که این دسته نسبت به قبل هم کیفیت آن ارتقاع یافته و به برند فور دی پرو حک شده است
8- کوله پشتی فور دی پرو جهت جمع آوری و حمل و نقل فور دی پرو میباشد.
9- در این مدل لوله های اتصال به درب حذف گردیده بدلیل اینکه استفاده از فور دی پرو در موارد اتصال به درب کارایی و عملکرد مناسبی را ندارد.

شما می توانید این محصول باکیفیت و اورجینال را به قیمت اصل کمپانی تولید کننده در کشور، از طریق فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آنیک تهیه نمایید.

کش تمرینی فوردی پرو  4D Proکش تمرینی فوردی پرو  4D Proکش تمرینی فوردی پرو  4D Pro

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
4D Pro
جنس بدنه
کارابین و هرزگرد: آلیاژ آلومینیوم یراق آلات: فولادی با رنگ کوره ایبند اصلی و کمکی: تسمه با بافت تراکم بالاپد: فوم PVC صخامت 5 میلی متر + تسمه پارچه ای
کیفیت
اورجینال
نوع ورزش
ترکیبی( هوازی، قدرتی، استقامتی و کششی)با بیش از 200 حرکت ورزشی
برند تولید کننده
4D Pro
کشور سازنده
آلمان
سایر ویژگی ها
دارای کیف مخصوص
دیدگاه و سوالات (0)