×

کش تمرین LIVEPRO مدل LP8401-H

900,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

کش های تمرین LIVEPRO مدل LP8401 ساختاری ساده اما بسیار کاربردی می باشند. این وسیله تمامی عضلات را تحت انقباض قرار دهد. کش cx بدنسازی می تواند انتخاب مناسب برای افرادی باشد که مدت زمان زیادی را از ورزش به دور بوده‌اند. این کش همچنین برای افرادی که دچار مصدومیت شده‌اند می تواند مفید و مؤثر باشد. کش سی ایکس وسیله ورزشی مناسبی برای تمامی افراد با هر توانی بوده و ورزشکاران می‌توانند به راحتی از این کش برای بالا بردن قدرت عضلانی و کمک به استقامت عضلانی بهره‌مند شوند.

این محصول همچنین برای ناتوانی های عضلانی و حرکتی، افراد کم توان، ناتوان، معلولین و بسیاری از افراد دیگر کاربردهای زیاد و مهمی را می تواند داشته باشد. کش CX یکی از بهترین وسایل ایروبیک و بدنسازی می‌باشد. از جمله ورزش‌هایی که با این کش ورزشی انجام می‌شوند عبارت اند از کشش‌ دست ها، پاها و اسکوات پاها که به راحتی می توان انجام داد.

کش تمرین LIVEPRO مدل LP8401

کش تمرین LIVEPRO مدل LP8401-H برای استفاده ثابت در خانه، اداره و باشگاه برای ورزش کامل بدن مناسب است که یک ابزار تمرینی بسیار موثر برای تقویت قدرت مرکزی، استقامت قلبی عروقی و هماهنگی است. کش لوله ای لاتکس داخلی با کیفیت بالا، دارای خاصیت ارتجاعی بالا، استحکام کششی بالاو برگشت خوب است. روکش پارچه پلی استری این محصول از استحکام بالا و مقاومت در برابر سایش و ضد کشش برخوردار است. کارابین آلومینیومی محکم و بادوام برای اتصال و تثبیت به انواع دستگیره های ورزشی و میله های ریپ ترینر برای این محصول درنظر گرفته شده. همچنین کش تمرین LIVEPRO مدل LP8401-H دارای 120 سانتی متر طول و وزن 230 گرم میباشد و در انتها این محصول در چهار مقدار مقاومت 10 پوند، 20 پوند، 30 پوند و 40 پوند تولید شده که هر کدام از این مقاومت ها را میتوانید به صورت جداگانه در فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آنیک تهیه نمایید. 

کش تمرین LIVEPRO مدل LP8401کش تمرین LIVEPRO مدل LP8401کش تمرین LIVEPRO مدل LP8401

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8401-H
وزن
230 گرم
جنس بدنه
کش لاتکس با روکش پارچه ای پلی استرکارابین: آلومینیوم
طول
120 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
تناسب اندام
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
مقاومت کشسانی: 30 پوندقابل اتصال به انواع جیم استیک و دستگیره
دیدگاه و سوالات (0)