×

کش مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8412 بسته 4 عددی

800,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

کش مینی لوپ ورزشی یک باند ورزشی برای تمرینات کششی و انقباضی است . از این وسیله برای تقویت و کشش عضلات استفاده می شود . کش مینی لوپ (به انگلیسی: Mini loop band) که معمولا از لاتکس، TPR , TPE و PU ساخته می شود.

کش مینی لوپ از جمله وسایلی است که برای انواع تمرینات پیلاتس، یوگا و سایر ورزش‌ها مورد استفاده قرار می گیرد. این کش‌ها گزینه مناسبی برای انجام حرکات کششی، تمرینات عمومی و تمرینات قدرتی به شمار می رود. کش‌های به کار رفته در این محصول مقاومت بالایی در برابر شدیدترین تمرینات را دارد. این کش‌ها سه رنگ متفاوت داشته که هر کدام دارای مقاومت‌های مختلفی هستند . کش‌های مینی لوپ در واقع یکی از انواع کش‌های پیلاتس بوده که برای افراد مبتدی تا حرفه ای گزینه مناسبی است. این کش‌ها قابل حمل بوده و می توانید به راحتی آن را در گوشه ای از ساک مسافرتی و یا کوله پشتی خود قرار دهید. همچنین این محصول فواید پزشکی داشته و در فیزیوتراپی‌ها کاربرد دارد.

کش مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8412

کش مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8412 بسته 4 عددی در چهار رنگ مشکی، قرمز، سبز و آبی عرضه می‌شود. هر چهار کش‌های مینی لوپ دارای طول 50  و عرض 5 سانتی‌متر هستند. تفاوت این کش‌ها در ضخامتشان است که همین امر باعث میشود مقاومت هرکش با توجه به بیشتر شدن ضخامت نیز افزایش یابد. بنابراین مقاومت کش سبز برابر با 10 پوند، مقاومت کش آبی برابر با 20 پوند، مقاومت کش قرمز برابر با 30 پوند و مقاومت کش مشکی برابر با 40 پوند می باشد.

همانطور که از مقاومت کش‌ها پیداست رنگ سبز نسبت به رنگ‌های دیگر کمترین و رنگ مشکی نسبت به رنگ های دیگر بیشترین مقاومت را داراست. پس اگر می‌خواهید فشار بیشتری به یک عضله وارد کنید می‌توانید از کش مشکی و قرمز رنگ استفاده کنید. برای تقویت عضلات ضعیف‌تر حتما با کش سبز تمرین را شروع کرده و به مرور زمان و با تمرینات مداوم از کش آبی به قرمز و مشکی ارتقا پیدا کنید. از ویژگی‌های بارز این محصول می‌توان به انجام تمرینات کنترل شده توسط خود ورزشکار اشاره کرد.

کش مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8412کش مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8412کش مینی لوپ LIVEPRO مدل LP8412

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8412
جنس بدنه
لاتکس
طول
50 سانتی متر
عرض
5 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
تناسب اندام / ورزش در خانه
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
- دارای 4 عدد کش در مقاومت های: 10 / 20 / 30 / 40 پوند
دیدگاه و سوالات (0)