×

کتاب شما می توانید یک زندگی استثنائی بیافرینید

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

وقتي اين كتاب را فصل به فصل مي‌خوانيد و پیش مي‌رويد، احساس مي‌كنيد كه شانه‌هايتان بدون انقباض و خط‌هاي پيشاني‌تان نرم‌تر مي‌شوند. اضطراب و ترس در شما از بين مي‌رود و متوجه مي‌شويد كه راه بهتري نيز براي زندگي كردن وجود دارد.
زندگي سفري شادي‌آور است و نه مسابقه‌اي براي رسيدن به مقصد.
افكاري را در سر بپرورانيد، انتخاب‌هائي بكنيد و كارهاي انجام دهيد كه احساس خوبي به شما بدهند. سپس به نتيجة آن تسليم شويد. به زندگي اعتماد كنيد و بدانيد كه آنچه براي رشد و شادماني‌تان لازم است را برايتان فراهم مي‌آورد.
اگر بخواهم زندگي‌ام را عوض كنم، لازم است كه نخست افكارم را تغيير دهم و ديگر قرباني شرايط نباشم.

شما شایستگی داشتن یک زندگی استثنائی را دارید.

ما موجودات قدرتمندی هستیم که آینده خود را با هر فکر و هر کلامی که بر زبان می آوریم رقم میزنیم. ما با افکار، کلمات و احساساتمان، تجربیات زندگی خود را خریداری می کنیم. ما می توانیم در عمیق ترین و مثبت ترین سطح ذهن، موجودات قدرتمندی باشیم.

مهمترین کار برای مواظبت از خود این است که مراقب افکارمان باشیم. آنچه فکر میکنیم، می گوئیم و عمل میکنیم به دنیای بیرون فرستاده می شودو از همان نوع به سوی ما باز می گردد.

در این کره خاکی برای هرکس کاملاً ممکن است که موفقیت خود را جشن بگیرد. افکار، کلمات و اعمال درست مؤثرترین نتایج را به بار می آورند.

شما سرچشمه زندگی و تجربیات خود هستید. اگر انتخاب کنید که با شادمانی زندگی کنید. عالم هستی از شما حمایت می کند و به رؤیای شما جامه عمل

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

نویسنده
مهوش شریعت پناهی
مترجم
عاطفه موسوی
تعداد صفحات
167 صفحه
نوع قطع کتاب
رقعی
دیدگاه و سوالات (0)