×

لگ مردانه ال پی مدل LP 2901-M

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

شلوار لگ مردانه  M 2901 LP-Support با کارکردی طولانی و تکنولوژی پارچه قابل تنفس طراحی شده است ضد تعریق بوده و رطوبت مطلوب بدن را فراهم می کند. گرما را به خوبی نگه داشته و در عین حال از تعریق و نارضایتی ورزشکار از این بابت جلوگیری می کند.

دو سیستم به کار رفته “Power Band System” و “۳D Diamond Web System” گروه های عضلانی خاص پاها را در برگرفته و قدرت بخشی به این مناطق را تثبیت می کند. ماهیچه های ران، مفصل زانو و عضلات ساق پا همگی تقویت شده و در بالاترین عملکرد ممکن قرار می گیرند. این لگ مردانه به طور موثر بر عضلات پا تاکید داشته و بر اساس بیومکانیک بدن انسان طراحی شده است به گونه ای که با فشرده سازی مناسب گردش خون را در قسمت پایین تنه بهبود می بخشد. هدف اصلی لگ ۲۹۰۱ پشتیبانی از عضلات اندام تحتانی بدن، پوشش دوطرفه لگن، تقویت عضلات چهار سر ران و نیز هماهنگ کننده مفاصل زانو و ساق پا می باشد. بر اساس فیزیولوژی ورزشی این محصول توانایی های فرد را تقویت کرده و الگوی حرکتی و عملکرد ورزشی را در طول تمرینات بهبود می بخشد. تکنولوژی بدون درز این شلوارهای لگ از اعمال فشار نامناسب به گروه های عضلانی و مفاصل جلوگیری می کند. این شلوار در ورزش های بیشماری مانند دویدن، کراس فیت، تمرینات تناسب اندام،فوتبال، تنیس، هندبال، بسکتبال و ورزش های قدرتی و … قابل استفاده می باشد.

 

نحوه شستشو:

این محصول به راحتی قابل شستشو با دست همراه با آب سرد و محلول شستشوی دستی بوده و بهتر است پس از هر بار استفاده و شستشو در دمای اتاق و دور از نور مستقیم آفتاب آن را خشک کنید، از خشک شویی و استفاده از نرم کننده ها و… اجتناب کنید، در صورت بروز خارش یا سوزش، با پزشک خود مشورت کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
2901-M
مناسب برای
آقایان
کیفیت محصول
درجه 1
فصل
بهار و تابستان
شرکت سازنده
LP
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)