×

تی شرت حلقه ای ال پی LP 232-Z

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
0 تومان
محافظت از ماهیچه های شانه، بازوها ، کتف و ستون فقرات در هنگام فعالیت های ورزشی پیشگیری از صدمات ورزشی کنترل حرکتی گرم نگه داشتن شانه مانع از خستگی می شود و تورم را کاهش می دهد.
توضیحات
  • سیستم مقاومتی عضلات میانی کتف و نیم تنه پشتی را میپوشاند و حس عمقی قسمتهای پوشش داده شده را بهبود میبخشد و انعطاف پذیری نیم تنه و قفسه سینه و هماهنگی و سیالیت حرکات اندامهای بالا تنه را افزایش میدهد . علاوه بر این , قدرت و انفجار عضله در حین حرکات پرتابی , تیر اندازی , توپ زنی , گیرندگی و دیگر حرکات دست را افزایش می دهد.
  • طراحی بدون درز راحتی کلی را افزایش میدهد.
  • سیستم راحتی عرق را دفع میکند و باعث عبور هوا میشود و در نتیجه بدن خشک و راحت در طی ورزش کردن باقی می ماند , به طور موثری دمای بدن را متعادل نگه میدارد .
  • فشرده سازی کلی میتواند گردش خون را بهبود بخشد , لرزش ماهیجه ها را کاهش دهد و متابولیسم زائد را رفع کند . به علاوه , متابولیسم لاکتات را تسریع میکند , خستگی را به تعویق می اندازد و به طور موثری توان و استحکام عضله /ماهیچه را بالا میبرد.
  • تمرکز این تیشرت بیشتر روی پشتیبانی از عضلات پشتی است.

نحوه شستشو:

شستشو با دست ویا ماشین با آب سرد و صابون انجام شود، از مایع نرم کننده یا سفید کننده استفاده نشود، خشک شویی نشود و از اتو کردن آن اجتناب کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
232-Z
کیفیت
درجه 1
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)