×

زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8228

1,990,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

ورزش یوگا نیز همانند بسیاری از ورزش ها دارای لوازم و تجهیزات خاص خود است که یکی از اصلی ترین و در واقع مهمترین ابزارهای این ورزش مت یوگا است. مت های یوگا تشک هایی هستند که یک سطح بدون لغزش برای جلوگیری از لیز خوردن دست ها و پاها در حین تمرین یوگا فراهم می کنند. مت یوگا یا زیرانداز یوگا نیز مانند سایر لوازم ورزشی دیگر، از موادهای اولیه گوناگونی ساخته می شوند که این نوع بکار گیری هریک از این مواد اولیه تاثیر مستقیم در کیفیت، نوع بکارگیری، دوام و قیمت محصول خواهد داشت. معروف ترین مواد اولیه ای که برای ساخت مت یوگا استفاده می شوند عبارت اند از فوم PVC، فوم TPE، فوم NBR، لاستیک PU، لاستیک TPR، فوم EVA، ترکیبات چوب پنبه و کائوچو و پارچه کتان می باشند که هرکدام از این مواد تشکیل دهنده دارای عمر متفاوتی بوده و همچنین در وزن محصول ساخته شده تاثیر گذار هستند.

انواع مت یوگا NBR در بازار محبوبیت بیشتری دارند که ضخامت آنها 10 میلی متر است و نرم و سبک هستند و نهایت راحتی را برای ورزشکاران فراهم می کنند. مت های یوگا NBR به دلیل دارا بودن استحکام کششی بالا و ضخامت 10 میلی متری آن، به افراد میانسال و افرادی که دارای درد در مفاصل هستند توصیه می شود، این نوع مت یوگا در برابر سایش مقاوم است و به راحتی تغییر شکل نمی دهد. چسبندگی سطح عالی و تکنولوژی منحصر به فرد فوم می تواند به طور موثر از لغزش جلوگیری کند. 

زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8228

زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8228 معرفی شده در این بخش ساخته شده ار مواد باکیفیت فوم NBR بوده و در ضخامت 10 میلی متر و طول 185 سانتی متر عرضه میگردد. وجه تفاوت این محصول با سایر مت های یوگا 10 میلی متری در عرض 80 سانتی متری آن است که نسبت به مت های دیگر دارای عرض بیشتری بوده و باعث می شود فضای تمرینی بهتری به ورزشکار دهد. با تمام توصیفات ساختاری، زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8228 دارای وزن 1100 گرمی بوده که برای محل و نقل مناسب و ایده آل برای استفاده در هر مکانی اعم از محل کار، باشگاه و منزل می باشد.

زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8228زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8228زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8228

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8228
ابعاد
80*185 سانتی‌متر
وزن
1.1 گرم
جنس بدنه
فوم NBR
ضخامت بدنه
10 میلی متر
نوع ورزش
یوگا / پیلاتس
کیف مخصوص حمل
ندارد
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
بسیار سبک و بادوام
دارای دوخت پارچه ای دور تا دور مت برای عمر بالاتر
دیدگاه و سوالات (0)