×

زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8227

2,740,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

ورزش یوگا نیز همانند بسیاری از ورزش ها دارای لوازم و تجهیزات خاص خود است که یکی از اصلی ترین و در واقع مهمترین ابزارهای این ورزش مت یوگا است. مت های یوگا تشک هایی هستند که یک سطح بدون لغزش برای جلوگیری از لیز خوردن دست ها و پاها در حین تمرین یوگا فراهم می کنند. مت یوگا یا زیرانداز یوگا نیز مانند سایر لوازم ورزشی دیگر، از موادهای اولیه گوناگونی ساخته می شوند که این نوع بکار گیری هریک از این مواد اولیه تاثیر مستقیم در کیفیت، نوع بکارگیری، دوام و قیمت محصول خواهد داشت. معروف ترین مواد اولیه ای که برای ساخت مت یوگا استفاده می شوند عبارت اند از فوم PVC، فوم TPE، فوم NBR، لاستیک PU، لاستیک TPR، فوم EVA، ترکیبات چوب پنبه و کائوچو و پارچه کتان می باشند که هرکدام از این مواد تشکیل دهنده دارای عمر متفاوتی بوده و همچنین در وزن محصول ساخته شده تاثیر گذار هستند.

زیرانداز یوگا LIVEPRO ساخته شده از فوم TPE با بهبود فناوری در ساخت و دارای طول  و ضخامت بیشتر نسبت به مت های PVC می باشد. این محصول دارای کیفیت بالا سبک و انعطاف پذیر است و با ضخامت 10 میلی متر، بهترین زیرانداز برای افراد دارای درد مفاصل می باشد. مواد TPE غیر سمی است و استفاده از آن سالم تر است. با طراحی سوراخ آویز، می توان آن را پس از استفاده روزانه در قفسه آویزان کرد که می تواند شکل صاف آن را دست نخورده نگه دارد. طراحی بافت سطحی غیر لغزنده این محصول راحتی طولانی‌ تر برای تمرین فراهم می‌کند.

زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8227

زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8227 معرفی شده در این بخش دارای طول 183 سانتی متر و عرض 61 سانتی متر و ضخامت 10 میلی متر می باشد. این محصول دارای وزن 1220 گرم بوده که در رده مت های با وزن متوسط می باشد و میتوان آن را به راحتی جا به جا نمود و در مکان هایی مثل محل کار، فضای پارک ها و باشگاه ها از این مت یوگا استفاده نمود. و در آخر می توان گفت زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8227 یک محصول با کیفیت از کمپانی لایو پرو بوده که از دوام بالایی برخوردار می باشد و شما میتوانید این محصول را در فروشگاه اینترنتی آنیک تهیه فرمایید.

زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8227زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8227زیرانداز یوگا LIVEPRO مدل LP8227

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8227
ابعاد
61*183 سانتی‌متر
وزن
1.2 کیلوگرم
جنس بدنه
فوم TPE
ضخامت بدنه
10 میلی متر
نوع ورزش
یوگا / پیلاتس
کیف مخصوص حمل
ندارد
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
بسیار سبک و بادوام
دیدگاه و سوالات (0)