×

مت یوگا چوب پنبه ای پاورجیم کد 3106

880,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

زیر انداز وسیله‌ای مناسب برای انجام حرکات ورزشی یوگا ، پیلاتس و ایروبیک که بر روی زمین است و احساس راحتی و شادابی را به شما در حین ورزش می‌دهد و از آنجایی که باید این حرکات ورزشی روی زمین انجام شود و ممکن است نوع حرکت طوری باشد که ورزش‌کار مجبور شود تا روی زمین بنشیند یا اینکه دراز بکشد. تشک یوگا ( مت یوگا ) 6 میل چوب پنبه ای پاورجیم  معرفی شده در این بخش سبک، نرم، غیرسمی، ضدلغزش و بادوام است که شرایطی را فراهم کرده تا در زمان ورزش، احساس رضایت بیشتری را تجربه کنید. جنس این زیرانداز یوگا از فوم TPE یا با رویه ای از چوب پنبه بوده و قابلیت انعطاف بالایی دارد که برای این کار بسیار مناسب است. طول این زیرانداز 183 سانتی‌متر است و 61 سانتی‌متر عرض دارد. به‌طوریکه روی آن یک انسان به راحتی می‌تواند دراز بکشد و به انجام حرکات ورزشی بپردازد. ضخامت این زیرانداز 6 میلی‌متر است و بعد از استفاده از آن و کثیف شدن می‌توان آن را شستشو داد. برای حمل این زیر انداز یک کاور در نظر گرفته شده که همراه محصول عرضه می‌شود. تشک یوگا ( مت یوگا ) 6 میل چوب پنبه ای پاورجیم به دلیل مشبک بودن و داشتن حفره های کوچک مانع از لغزش و سرخوردگی در حین تمرینات یوگا می شود همچنین به دلیل این که تمام بدن به طور کامل به زمین اصابت نکرده ، مسائل بهداشتی به راحتی رعایت می شود. 

مزایای مت های چوب پنبه ای: 

1- چوب پنبه دارای ماده ی مومی شکل چسبنده ای به نام سوبرین است که وقتی خیس می شود رها می شود. هر چه عرق می کنید این چسب باز می شود. بر عکس تمام مت های یوگای موجود، سوراخ های ریز چوب پنبه باعث می شود بر اثر عرق کردن سطح مت لیز نشود به همین دلیل نیازی به حوله یا ترس از لغزیدن وجود ندارد.
2- چوب پنبه فشرده روی فوم نرم سطح تمرینی راحتی ایجاد می کند که تا الان نداشته اید. مچ دستتان روی مت خالی نمی کند و شما در حالت پایداری هستید و زانوهایتان راحت و ایمن است.
3- ترکیب چوب پنبه قوی و فوم باعث می شود مت راحت روی زمین بخوابد و می توانید هر چقدر خواستید سخت ورزش کنید. حتی اگر پاهایتان را در حالت چاتورانگا قرار دهید هم مت زیرتان فشرده نمی شود.
4- چوب پنبه ضد میکروب است باکتری میکروب و بو را دور می کند. پشت فوم سلول بسته است و هیچ رطوبتی را جذب نمی کند. در یک دقیقه خشک می شود و تمیز کزدنش راحت است.

شرایط نگهداری مت های چوب پنبه ای:

* هرگز مت خود را تا نکنید فقط آن را به صورت شل، رول کنید. برای بهترین حالت، سالمترین و بدون لغزش ترین سطح تمرین را با چوب پنبه درست کردیم. شکستگی های ریزی در طول زمان می تواند روی سطح بیافتد ولی احساس راحتی مت را از بین نمی برد.
* اگر مت را به برای تمرین معمولی استفاده می کند هفته ای یکبار مت را تمیز کنید ولی اگر حرفه ای ورزش می کنید حتما روزی یکبار تمرین کنید. این کار باعث می شود تمیز به نظر برسد و بو نگیرد. مت را با تمیز کننده های طبیعی مت یوگا تمیز کنید و مت را روی زمین پهن کنید تا با جریان هوا خشک شود.

* روش پیشنهادی برای تمیز کردن مت های چوب پنبه ای پاورجیم، استفاده از دستمال مرطوب شده با آب و کف صابون های گیاهی میباشد.

* هرگز از شوینده های قوی مانند: انواع سفید کننده ها و جرم گیر ها و... برای شستشو استفاده نکنید.

* از ماشین لباس شویی برای شستشو استفاده نشود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
1000 گرم
جنس بدنه
رویه : چوب پنبه زیره: فوم TPE
ضخامت بدنه
6 میلی متر
طول
183 سامنتی متر
عرض
61 سانتی متر
کیفیت
اورجینال
نوع ورزش
یوگا / پیلاتس
اقلام همراه
1 عدد کاور درجه 1
برند تولید کننده
پاورجیم
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)