×

نیمکت چند کاره LIVEPRO مدل LP8863

37,000,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

نیمکت چند کاره LIVEPRO مدل LP8863 محصولی تولید شده با کیفیت بالا از یکی از معتبرترین کمپانی های تولید محصولات ورزشی است که  یک تمرین کامل ورزشی بدنسازی را در کوچکترین فضا امکان پذیر کرده و هر آنچه که از یک باشگاه برای انجام تمرینات ورزشی خود نیاز دارید را در خود جای داده است . 

نیمکت چند کاره LIVEPRO مدل LP8863

تمرین با وزنه یکی از  محبوبترین و موثر ترین راه ها  برای افزایش استقامت بدن، فرم دهی و حجم دهی به عضلات است و  ورزش با وزنه  معمولا با هدفی شخصی انجام می شود به عنوان مثال مردان معمولا این کار را برای تقویت عضله و قدرت انجام می دهند، در حالی که زنان معمولا این کار را برای ایجاد فرم و شکل دهی به عضلات بدن انجام می دهند. 

برند LIVEPORO با طراحی منحصر به فرد خود در یک وسیله امکان انجام تمام حرکات ورزشی را ممکن کرده. میز چند کاره با قابلیت ذخیره سازی 6 جفت دمبل و دو جعبه برای سایر تجهیزات تمرینی کاربردی مانند انواع توپ ها ، طناب های مقاومتی، طناب پرش، کتل بل، کیسه شنی و غیره است و باشگاهی کامل را با اشغال کمترین فضا در اختیار ورزشکاران قرار میدهد. این میز دارای نیمکتی با اهرم هیدرولیکی است که برای ورزشکاران امکان تنظیم زاویه مورد نیاز خود را برای انجام تمام حرکات ورزشی فراهم میکند.مواد فولادی با کیفیت بالا در ساخت این میز به کار رفته با پوشش رنگ مخصوص و ضد زنگ زدن به این محصول علاوه بر کارایی دوام و استقامت را فراهم کرده که به ورزشکار امکان انجام تمامی حرکات پر فشار و سخت را خواهد داد .در مدل LP8863  کیفیت چرخ ها ارتقاع پیدا کرده تا علاوه بر اینکه وزن بالا را تاب میاورد به آسانی امکام جابجا کردن وسیله را فراهم کند.  

یمکت چند کاره LIVEPRO مدل LP8863 بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.

نیمکت چند کاره LIVEPRO مدل LP8863نیمکت چند کاره LIVEPRO مدل LP8863نیمکت چند کاره LIVEPRO مدل LP8863

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8863
وزن
83 کیلوگرم
وزن قابل تحمل
300 کیلوگرم
جنس بدنه
فولادی با رنک کوره ای ضد خش
طول
139 سانتی متر
عرض
42 سانتی متر
ارتفاع
51 سانتی متر
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
دارای محفظه برای 6 جفت دمبلدارای محفظه مخصوص بتل روپدارای 2 محفظه مخصوص اکسسوری ورزشیدارای یک نمیکت مدرج بر روی کاردارای 2 چرخ برای حمل آسان
دیدگاه و سوالات (0)