×

خرک هالتر ثابت

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

معمولاً ورزشکاران استفاده بسیار زیادی از هالترها و دمبل ها می کنند. به همین دلیل می بایست با استفاده از استندها و رک ها، این تجهیزات ساماندهی مناسبی داشته باشند. بعنوان مثال استفاده از خرک هالتر باعث می شود میله و صفحات بالاتر از سطح زمین نگاه داشته شوند تا ورزشکار بتواند براحتی صفحات وزنه خود را بر روی آن قرار دهد. رها کردن این تجهیزات بر روی زمین نیز ممکن است باعث بروز حوادث و اتفاقات ناگوار گردد. لذا می بایست ورزشکاران بعد از انجام تمرینات خود با هالتر، آن را بر روی خرک هالتر قرار دهند.

خرک هالترها انواع مختلفی دارند. برخی از آنها دارای ارتفاع و عرض ثابت هستند و برخی از آنها ابعاد قابل تغییر دارند. گرچه عملکرد آنها تقریبا شبیه یکدیگر است. ورزشکاران با قراردادن استند هالتر روبروی آینه، می توانند براحتی وزنه های مورد نظر را جابجا نموده و بطور مستقیم عملکرد خود را زیر نظر داشته باشند.

خرک هالتر ثابت معرفی شده در این بخش دارای ارتفاع 70 سانتی متر و عرض 50 سانتی متر است که براحتی می توانید انواع هالترها را بر روی آن قرار دهید. این استند هالتر از قوطی های فولادی محکم ساخته شده که جهت زیبایی و دوام بیشتر با رنگ کوره ای، اندود شده است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
تقریبی: 15 کیلوگرم
جنس بدنه
قوطی فولادی 40 میلی متری با رنگ کوره ای
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
70 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
بدنسازی
فضای کاربری
منزل و باشگاه
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (0)