×

صفحه دارت يونيکورن مدل DB180 Home

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

مجموعه دارت یونیکورن مدل DB180 شامل یک تخته، 6 عدد سوزن و یک صفحه چوبی است. در دو طرف صفحه ی چوبی محل هایی برای نوشتن امتیاز تعبیه شده که حالتی شبیه به وایت برد داشته و میتوان آن را با یک تخته پاک کن پاک کرد. این تخته چوبی باید روی دیوار نصب شود سپس تخته را روی آن سوار کرد. در داخل بسته بندی این محصول وسایل لازم برای نصب آن گذاشته شده و همچنین یک راهنما نیز پشت جعبه چاپ شده است.

طبق راهنمای این محصول مرکز سیبل باید در ارتفاع 173 سانتی متری از سطح زمین قرار بگیرد. فاصله ای که باید در زمان پرتاب رعایت شود 237 سانتی متر بوده که فاصله ی استانداردی برای پرتاب در این ورزش محسوب میشود.

صفحه این تخته دارت جنسی از الیاف گیاهی است که به مراتب دوام و کیفیتی بالاتر نسبت به دیگر محصولات از خود نشان می دهد. به دلیل خاصیت بازگشت پذیری که این الیاف دارند پس از بیرون کشیدن سوزن دارت ها از تخته، صفحه به حالت اولیه خود باز میگردد. سیم های مورد استفاده در صفحه این محصول بسیار نازک بوده تا احتمال برخورد سوزن دارت به آن ها به حداقل ممکن برسد. قابلیت چرخشی که در این محصول وجود دارد باعث میشود تا اگر قسمی از صفحه حالت اولیه خود را از دست داد ، بتوان قاب را چرخاند و نواحی امتیازی را تغییر داد.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده میکنند.

یونیکورن نام یک شرکت انگلستانی است که بزرگترین برند در سطح جهان در ورزش دارت می­باشد.این شرکت  فعالیت خود را در زمینه تجهیزات پزشکی از سال 1937 اغاز کرده و هم اکنون یکی از اسپانسر های بازیکنان مطرح این ورزش است و بسیاری از بازیکنان حرفه ای از محصولات این شرکت استفاده می­کنند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
DB180 - Home
ابعاد
4 × 45 × 45 سانتي‌متر
وزن
9 کیلو گرم
جنس بدنه
جنس صفحه از الیاف گیاهی
قاب فلزی
نوع
سیبل یک طرفه
استاندارد ها
سایز استاندارد مسابقات
کیفیت
درجه 1
اقلام همراه
6 عدد تیر دارت
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
سایر ویژگی ها
- بسیار با کیفیت و با دوام
- سایز استاندارد مسابقات
- جنس صفحه از الیاف گیاهی
- سیم کشی بسیار نازک
- قاب فلزی قابل چرخش
- مورد تایید PDC
- دارای دو صفحه وایت برد برای یادداشت امتیاز ها
دیدگاه و سوالات (0)