×

صفحه دارت يونيکورن مدل Eclipse Pro 2

8,500,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

دارت یکی از تفریحاتی است که بسیاری از مردم حداقل یک بار تجربه دلچسب آن را داشته اند. برای داشتن یک بازی خوب باید ابزار استاندارد آن را داشته باشید. تخته دارت Unicorn مدل Eclipse Pro 2 طبق استاندارد های تعریف شده از سوی سازمان PDC، که هر ساله تورنمنت های گوناگونی را در رشته دارت برگزار می­کند.

جنس استفاده شده برای ساخت این صفحه از الیاف گیاهی است. این نوع صفحات نسبت به دیگر مدل های موجود در بازار مانند: صفحه های چوبی و کاغذ فشرده دوام بیشتری داشته و از مواد مرغوبی ساخته شده­اند. تخته دارت Eclipse Pro 2 به دلیل داشتن صفحه­ای از الیاف گیاهی خاصیت بازگشت پذیری دارد، بدین شکل زمانی که سوزن در صفحه فرو رفته و آن را بیرون می­کشید. صفحه دوباره جمع شده و حالت اولیه خود را پیدا می­کند. جنس این صفحه به گونه­ای است که سوزن دارت در زمان پرتاب به خوبی روی تخته بنشیند.

برای نصب درست این صفحه راهنمایی در پشت آن تعبیه شده است که بر اساس آن مرکز صفحه در ارتفاع 173 سانتی متری از سطح زمین باید قرار بگیرد و شعاعی که شما باید از آنجا دارت را به سمت سیبل پرتاب کنید 237 سانتی میباشد که استاندارد این رشته است.

بازیکنانی مانند Gary Anderson ، John Lowe ، Bob Anderson و John Part از محصولات برند یونیکورن استفاده میکنند.

شرکت یونیکورن بزرگترین برند در زمینه تجهیزات ورزشی دارت می­باشد. شرکت یونیکورن بیش از 80 سال است که در این زمینه فعالیت می­کند. همواره این شرکت یک از پیشگامان در این رشته بوده که به دلیل داشتن کیفیت بالای ساخت محصولات خود و استانداردی که در سطح جهان مطرح است نظر اکثر بازکنان حرفه ای این رشته را به سوی خود جلب کرده و از محصولات Unicorn استفاده میکنند .

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
Eclipse Pro 2
ابعاد
4 × 46 × 46 سانتي‌متر
وزن
4880 گرم
جنس بدنه
جنس صفحه از الیاف گیاهی
قاب چوبی
نوع
سیبل یک طرفه
استاندارد ها
سایز استاندارد مسابقات
برند تولید کننده
Unicorn
کشور سازنده
انگلستان
سایر ویژگی ها
- بسیار با دوام و با کیفیت
- ساختار بدون درز
- مورد تایید PDC
دیدگاه و سوالات (0)