×

طناب سرعتی کراس فیت LIVEPRO مدل LP8283-185

940,000 تومان
رنگ
  • آبی
  • سبز
کالاهای مشابه
توضیحات

طناب زدن یک ورزش قلبی عروقی است که ضربان قلب را بالا می برد، عضلات را تقویت می کند و گردش خون را نیز زیاد می کند. یکی از بهترین و مشهورترین تمرینان هوازی، طناب زدن می باشد. طناب ورزشی وسیله ای عالی برای افزاشی سوخت و ساز بدن است که روی سیستم تنفسی تاثیر مثبت گذاشته و باعث ایجاد هماهنگی بین اعصاب و عضلات و افزایش سرعت و استقامت بدن می شود.

طناب سرعتی کراس فیت وسیله ای بسیار سبک بوده و برای انجام حرکات سرعتی طراحی و تولید شده است. معمولا این طناب باریک بوده و برای جلوگیری از ساییدگی و ایجاد خط و خش روی زمین از جنس مرغوب و ضد خش تولید شده است. از این رو بیشتر مناسب استفاده در منزل است.کار با این نوع طناب ورزشی به دلیل سرعت زیاد در حین فعالیت ممکن است شدید باشد. به همین دلیل آنها برای کسانی که به دنبال بهبود و تقویت پا و کسب مهارت در انجام حرکات حرفه ای و سرعتی بسیار عالی خواهد بود.

طناب سرعتی کراس فیت LIVEPRO

طناب سرعتی کراس فیت LIVEPRO مدل LP8283-185 معرفی شده در این بخش ساخته شده از جنس آلومینیوم ( steel + aircraft grade aluminum ) است که از این آلیاژ آلومینیوم در صنعت هوایی مورد استفاده قرار میگیرد. از دیگر مشخصات این محصول میتوان گفت دارای وزن 190 گرم می باشد. طول دسته طناب 15 سانتی متر، قطر دسته طناب 1.8 سانتی متر و طول سیم طناب 3متر با ضخامت 0.25 میلی متر می باشد. این محصول یک طناب پرش حرفه ای  و محبوب در بازار است، که دارای بلبرینگ توپی در قسمت اتصال سیم به دسته میباشدکه به وسیله همین بلبرینگ، طناب می تواند در هر جهت بدون مانع حرکت کند و طناب نرم تر می چرخد و سرعت طناب پرش را افزایش می دهد. دسته این طناب مقاوم در برابر سایش و خط خوردگی می باشد.

در انتها میتوان گفت طناب سرعتی کراس فیت LIVEPRO در دو وزن 190 گرمی و 300 گرمی عرضه میگردد که بنا به برنامه تمرینی خودتان میتوانید هر یک از این طناب ها را به صورت جداگانه از فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آنیک تهیه فرمایید.

طناب سرعتی کراس فیت LIVEPROطناب سرعتی کراس فیت LIVEPROطناب سرعتی کراس فیت LIVEPRO

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8283-185
ابعاد
قطر دسته: 1.8 سانتی مترقطر سیم: 0.25 سانتی متر
وزن
185 گرم
جنس بدنه
دسته: آلومینیوم با رنگ کروم استاتیکطناب: سیم بکسلی
ضخامت بدنه
ضخامت سیم: 2.5 میلی متردسته: 1.8 سانتی متر
طول
سیم: 3 متردسته: 15 سانتی متر
نوع ورزش
هوازی
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)