×

دوچرخه بایک ارگ Concept2

178,250,000 تومان
کالاهای مشابه
توضیحات
بایک ‌ارگ Concept2

یکی از بهترین محصولات خانواده ارگومترهای ورزشی شرکت Concept2 می باشد. بایک ‌ارگ همان چرخ‌دنده و نمایشگر عملکرد رویهای داخلی Concept2 که در دستگاه اسکی‌ارگ را دارد و قدرت‌ها و ویژگی‌هایی که قبلاً در دستگاه روئینگ Concept2 مدل RowErg و دستگاه اسکی ارگ CONCEPT2 بوده را به دنیای دوچرخه‌سواری می‌آورد.

فلایویل از مقاومت هوا برای ایجاد یک سواری نرم و آرام استفاده می کند که به نیاز های شما پاسخ می دهد. دمپر، "دنده" شما است که به شما امکان می دهد سطح سختی یا راحتی سواری خود را تنظیم کنید. برخلاف اکثر دوچرخه‌های ثابت، BikeErg یک کلاچ دارد، بنابراین درست مانند دوچرخه‌های واقعی، وقتی رکاب نمی‌زنید، فلایویل به چرخش ادامه می‌دهد.
نمایشگر عملکرد قدرتمند از طریق بلوتوث به انواع گسترده‌ای از برنامه‌ها متصل می‌شود، از جمله برنامه رایگان شرکت سازنده  ErgData  یا برنامه‌های کاربردی دیگر مانند Zwift. بایک‌ ارگ دارای نگهدارنده دستگاه یکپارچه است که به شما امکان می‌دهد تا گوشی هوشمند یا تبلت خود را به صورت ایمن در جای خود قرار دهید. نگهدارنده دستگاه مناسب برای انواع گوشی‌های هوشمند کوچک تا تبلت‌های بزرگ است و به راحتی و سریع تنظیم می‌شود. نگهدارنده دستگاه قابل جداشدن است و می‌توان نمایشگر عملکرد را به انتهای ریل دستگاه نصب کرد.

بایک‌ارگ از یک شرکت با بیش از 45 سال تجربه در تولید محصولات نوآورانه و با کیفیت تولید می‌شود. هر نوع تمرین داخلی دوچرخه‌سواری که به دنبال آن هستید، بگیرید که می‌خواهید ورزش کنید یا برای مسابقه بعدی خود یک مزیت کسب کنید، بایک ‌ارگ Concept2 دستگاهی ایده‌ آل برای شماست.

BikeErg Concept2

نظارت بر کارایی:

هرBikeErg شامل پیشرفته‌ترین نمایشگر عملکرد ما، PM5 است. PM5 قدرتمند داده های قابل تکرار و قابل مقایسه را برای هر سواری فراهم می کند. PM5 حالت خودکار "Just Ride" را ارائه می دهد یا به شما امکان می دهد تمرینات مختلفی را تنظیم کنید. مانیتور طیف گسترده ای از داده ها از جمله سرعت، وات، سرعت (rpm) و کالری را در اختیار شما قرار می دهد و به طور خودکار این اطلاعات را ذخیره می کند. PM5 هر زمان که توسط چرخ فلایویل تامین نشود، از انرژی 2 باتری سلول D استفاده می کند.


BikeErg Concept2



فلایویل و دمپر:

BikeErg از همان طراحی چرخ لنگر مانند قایقرانان داخلی و SkiErg ما برای ایجاد یک سواری پاسخگو و مداوم استفاده می کند. فلایویل شما را در کنترل کامل تلاش و مقاومت در هر زمان قرار می دهد. دمپر به شما این امکان را می دهد که در طول تمرین به سرعت جریان هوا را به چرخ فلایویل تنظیم کنید. این اثر مشابه تعویض دنده در دوچرخه را دارد. باز کردن دمپر و اجازه دادن هوای بیشتر به چرخ فلایویل مانند تعویض دنده سنگین تر است. بستن دمپر "دنده" را سبک می کند.

BikeErg Concept2


متصل شوید:

مانیتور PM5 در BikeErg دارای اتصال بی سیم بلوتوث و ANT+ است که به آن امکان می دهد به بسیاری از کمربندهای ضربان قلب، دستگاه های تناسب اندام و برنامه ها متصل شود. نگهدارنده دستگاه به شما این امکان را می دهد که به راحتی از تبلت یا تلفن در هنگام سواری استفاده کنید. برنامه رایگان Concept2 ErgData ما به شما کمک می کند تمرینات خود را پیگیری کنید و می توانید با Concept2 Logbook آنلاین همگام سازی کنید. برنامه‌های شخص ثالث، مانند Zwift، می‌توانند ویژگی‌های اضافی را برای کمک به حفظ انگیزه شما ارائه دهند.

BikeErg Concept2

زین و دسته قابل تنظیم:

هر دو موقعیت زین و دسته به راحتی قابل تنظیم هستند. می توانید ارتفاع زین را با سیستم جغجغه زنی ایمن و آسان بدون ابزار ما تنظیم کنید. موقعیت و زاویه زین جلو و عقب را می توان برای نصب سفارشی تنظیم کرد. دسته‌ها به سمت بالا و پایین، و جلو و عقب حرکت می‌کنند، و با سه گزینه مختلف سواری فرمان، می‌توانید به راحتی تنظیماتی را که برای خود بهترین است پیدا کنید.

BikeErg Concept2

تنظیمات سواری خود را سفارشی کنید:

تنظیم خود را ترجیح می دهید؟ BikeErg با اکثر قطعات استاندارد دوچرخه مطابقت دارد، بنابراین می توانید به راحتی از زین، فرمان و پدال های خود برای تجربه شخصی نهایی استفاده کنید.

بدون زنجیر:

BikeErg از تسمه های چند شیار با استحکام بالا به جای زنجیر برای یک سواری آرام استفاده می کند. تسمه ها خود کش می شوند تا به افزایش عمر و کاهش تعمیر و نگهداری کمک کنند.

سبک و سیار:

قاب آلومینیومی BikeErg آن را سبک و بادوام می‌کند، در حالی که چرخ‌های چرخ‌دار حرکت آن را آسان می‌کنند. با تنها 68 پوند (31 کیلوگرم)، سبک تر از سایر دوچرخه های ثابت است.

مونتاژ آسان:

BikeErg نیاز به مونتاژ بسیار کمی دارد و همه ابزارهای لازم و دستورالعمل های مصور در بسته بندی محصول قرار دارد.

ساخت و ساز بادوام که نگهداری آسان:

ماشین آلات ما به دلیل دوام و ساخت خود مشهور هستند. ماشین‌های ما سخت و بادوام ساخته شده‌اند و در مراکز آموزشی، اتاق‌های نشیمن، هتل‌ها، باشگاه‌های سلامت و پایگاه‌های نظامی در سرتاسر جهان مقاومت می‌کنند. ما اطمینان می‌دهیم که مراقبت از ماشین‌هایمان آسان است، بنابراین می‌توانید روی استفاده از سرمایه‌گذاری خود تمرکز کنید، نه حفظ آن.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
بسته بندی: 37 کیلوگرم / نصب شده : 31 کیلوگرم
وزن قابل تحمل
136 کیلوگرم
جنس بدنه
فولادی با پوشش رنگ الکترو استاتیک
طول
122 سانتی متر
عرض
61 سانتی متر
ارتفاع
برای تنظیم صندلی از 79 تا 103 سانتی متر
کیفیت
اورجینال
نوع ورزش
هوازی / کراس فیت
برند تولید کننده
Concept 2
کشور مبدا
آمریکا
کشور سازنده
آمریکا
سایر ویژگی ها
- دارای نمایشگر دیجیتالی با نمایش میزان کالری، زمان استفاده، سرعت، مسافت، تعداد ضربان قلب - قابلیت تنظیم فشار پدال ها
دیدگاه و سوالات (0)