×

چکش کراس فیت ایرانی

468,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
وزن
کالاهای مشابه
توضیحات

کراس فیت نوعی تمرین ورزشی است که شما را قوی‌تر، خوش اندام‌تر، محکم‌تر و موزون‌تر می‌کند و با یک سری حرکات مختلف ورزشی ماهیچه‌های شما را می‌سازد. کراس فیت با سطوح مختلف دشواری و زمان‌بندی، بدن شما را به روش‌های مختلفی به چالش می‌کشد و محک می‌زند.ورزشی مناسب برای افرادی که از زندگی روزمره و یکنواخت  و تمرین های تکراری خسته شده اند و طرفدار چالش و تنوع و مهارت جدید هستند ،است.کراس فیت،یک ورزش سریع و تند است که می تواند کم تر از 15 دقیقه در روز طول بکشد، زیرا یک چهارم ساعت به صورت فشرده و بدون وقفه است. این کار ممکن است تنها 3 یا 4 روال عادی باشد، مانند برپی ، دویدن و اسکوات، اما ایده این است که شما هر یک از آن ها را بارها و بارها انجام دهید.

انجام ضربات کوبشی با پتک کراس فیت ،استقامت و قدرت انفجاری بالاتنه را افزایش می‌دهد؛ از این رو ورزشکاران رشته های رزمی و مبارزین یکی از از عمده مخاطبان کار با این چکش محسوب می شوند.

عموما برای تمرین با این وسیله،پتک کراس فیت در کنار لاستیک مورد استفاده قرار می گیرد. کوبیدن این پتک بر روی لاستیک اگر به صورت اصولی انجام پذیرد، می‌تواند به خوبی عضلات زیر بغل و عضلات کتف را درگیر کرده و در کنار آن ها به خوبی باعث تخلیه انرژی فرد ورزشکار گردد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
4 کیلویی / 6 کیلویی / 8 کیلویی / 10کیلویی /12 کیلویی
جنس بدنه
فولادی رنگ کوره ای
طول
85 سانتی متر
کیفیت
اورجینال
نوع ورزش
کراسفیت
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (0)