×

طناب صعود کراسفیت مدل P10 طول 7 متر

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

فواید استفاده از طناب صعود
تاثیر صخره نوردی بر سلامت روان بسیار زیاد است. به طور کلی ورزش به افراد افسرده بسیار کمک می کند. زیرا عزت نفس و اعتماد به نفس به فرد می دهد و علاوه بر آن شادی و نشاطی که در ورزش وجود دارد احساس افسردگی و گوشه گیری را در افراد از بین می برد. از طناب صعود در رشته کراس فیت هم استفاده می شود.

برای مثال شخصی به نام جک افسردگی داشته و می گوید صخره نوردی مرا به زندگی برگردانده. او می گوید صخره نوردی به من کمک کرد شرایط روحی نرمالی پیدا کنم و مرا به یک زندگی ایده آل نزدیک کرد. جک معتقد است زمانی که شما صعود می کنید در لحظه زندگی خواهید کرد و تنها بر روی آن لحظه متمرکز خواهید شد. بنابراین ذهنتان آزاد می شود و به چیز دیگری فکر نخواهید کرد.

صخره نوردی به جک کمک زیادی کرده است. ارتباط و آداب معاشرت، ماجراجویی و سفر، زندگی وتفکر سالم او را ارتقا داده است.

طناب صعود یا Climb Rope از تجهیزات نوین ورزشی است که برای تمارین متنوعی طراحی و تولید شده است. از تمارین اصلی با طناب صعود بالا رفتن از آن و انجام حرکات سخت هنگامی که در حال صعود هستید. طناب صعود Climb Rope معرفی شده در این بخش از جنس الیاف گیاهی ( مانیلا ) بوده که دارای 4 متراژ مختلف می باشد. تمرین با طناب صعود کراس فیت باعث قوی ساختن نیمه ی بالایی بدن و مقاومت عضلاتی آن ، افزایش شرایط کشش ، قوی ساختن پنجه و چنگ و سوزاندن چربی می شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
قطر: 4 سانتی متر
وزن
4200 گرم
وزن قابل تحمل
250 کیلوگرم
جنس بدنه
الیاف طبیعی ( پشمی )
طول
7 متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
کراس فیت
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (0)