×

تی آر ایکس ایرانی مدل TRX FREE

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

TRX یا به عبارتی دیگر Total Body Resistance Exercise از ورزش های رو به توسعه ای بوده که در دهه های اخیر و از سال 1990 به دنیا معرفی شده است. در این ورزش اشخاص به وسیله بندهایی که به یک سقف یا دیوار وصل شده است تمریناتی را که بر پایه وزن بدن و نیز تعادل می باشد انجام می دهند . تقویت عضلات بدن یکی از نکات مثبت در تمرین با TRX می باشد؛ در عین حال عضلات کور نیز به صورت مناسبی می توانند تقویت می شوند.

بعلت آویزان شدن از بند و حفظ تعادل، شما کالری زیادی را (حدود ۲۰۰ تا ۱۰۰۰ کالری در ساعت) با توجه به نوع برنامه، می سوزانید. در حرکات ابتدایی با TRX که با سرعت بالا طراحی شده می توانید، بدن خود را گرم کرده و چابکی زیادی داشته باشید. همچنین در حرکات پایانی، بخاطر حرکات کششی، بدنی انعطاف پذیرتر خواهید داشت.

امروزه بسیاری از مردان، زنان، ورزشکاران حرفه ای و مربیان درجه یک از TRX استفاده می کنند و بسیاری سیمینارها و کلاس های تخصصی آموزش TRX در دنیا برگزار می شود. TRX را می توان با سایر رشته های ورزشی درهم آمیخت. از جمله TRX با یوگا ، TRX با پیلاتس و . . . بدین ترتیب می توان از مزایای هر دو رشته تخصصی بهره جست.  TRX برای تمام رده های سنی و انواع وضعیت های جسمی، از افراد عادی گرفته تا ورزشکاران حرفه ای و حتی معلولین جسمی تمرینات و برنامه های گسترده ای دارد. یکی دیگر از کاربردهای وسیع TRX در کلینیک های تخصصی ورزشی است که امروزه فیزیوتراپ ها از این وسیله برای انجام یکسری حرکات جهت درمان گرفتگی عضلات و مفاصل، استفاده می کنند.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
FREE
مناسب برای
برای همه فضا های خانگی
نوع ورزش
ترکیبی( هوازی، قدرتی، استقامتی و کششی)
جنس دسته
فوم
جنس سگک
فولادی
جنس حلقه
نواری
DVD آموزشی
دارد
کیف مخصوص حمل
دارد
اقلام همراه
بند درختی
بند پشت درب با بالشتیک
کیسه حمل
DVD فیلم و‌ برنامه تمرینی
بند اصلی
کارتن
برند تولید کننده
TRX
کشور مبدا
آمریکا
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (0)