×

ابر اسکات فومی پاورجیم

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

ابر اسکات

از جمله مشکلاتی که ورزشکاران، علی الخصوص بدنسازان در کار با میله اسکات با آن مواجه میشوند میتوان به اذیت شدن شانه ها و کمر توسط میل اسکات اشاره کرد. ابر اسکات پوششی فومی و اسفنجی است که دور تا دور میله اسکات را پوشش و باعث راحتی هر چه بیشتر ورزشکاران در کار با اسکات میشود.

در اینگونه ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفنه و ماهیچه ها مشغول فعالیت می شوند. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. امروزه ورزش های هوازی در بیشتر سالن های ورزشی برای کلیه افراد توصیه می شود.

کمپانی پاورجیم یک برند تایوانی است کهتا به امروز در زمینه طراحی، ابداع و تولید انواع لوازم ورزشی و تولید تجهیزات و ملزومات ورزشی و تجهیزات باشگاهی، فعالیت میکند. در سال های اخیر و با توجه به افزایش میزان تقاضای محصولات ورزشی جدید و بروز در کشورمان، این کمپانی نیز مانند کمپانی های بزرگ، فعالیت برای فروش محصولات خود در بازار ایران را آغاز نموده و توانسته به عنوان یک برند لوازم ورزشی در بازار ایران جایی برای خود باز کند. همچنین این شرکت توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب نسبت به رقبای خود، از محبوبیت خاصی در جامعه ورزشی کشور برخوردار شود.

 

فروشگاه اینترنتی آنیک مرجع فروش انواع لوازم ورزشی.

 

 

 

 

 

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
SIZE:9*45 CM
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
اسکات
نوع ورزش
بدنسازی
برند تولید کننده
پاور جیم
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)