×

توپ ماساژ MegaFitness کد MF-077K

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

توپ ماساژ MEGAFITNESS کد MF-077K انتخابی عالی برای افرادی است که به دنبال تمرینات متنوع و کارآمد هستند. با استفاده از این توپ می‌توانید به بهترین شکل ممکن از تمرینات ماساژ بهره‌مند شوید و به بهبود ریکاوری ورزشی و کاهش دردهای عضلانی عضلات خود کمک کنید.
تاریخچه تمرینات ماساژ به دوران باستان برمی‌گردد و در سال‌های اخیر به شدت مورد توجه قرار گرفته است. این تمرینات باعث بهبود عملکرد ورزشی، کاهش دردهای عضلانی و بهبود استحکام عضلات شده‌اند. با استفاده از توپ ماساژ MEGAFITNESS می‌توانید به بهبود وضعیت عضلات خود کمک کنید و از تمرینات ماساژ بهره‌مند شوید.

توپ ماساژ MEGAFITNESS یکی از بهترین و محبوب‌ترین توپ‌های ماساژ در بازار است. این توپ با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی مناسب، به شکلی استاندارد و با کیفیت بالا تولید شده است.

توپ ماساژ MEGAFITNESS با استفاده از تکنولوژی ماساژ و فشرده‌سازی هوا، به شکلی مناسب برای ماساژ قسمت‌های مختلف بدن شما طراحی شده است. این توپ می‌تواند به بهبود جریان خون، کاهش دردهای عضلانی، بهبود انعطاف پذیری و کاهش تنش عضلانی،  به بهبود تعادل و استحکام عضلات بدن، بهبود راندمان و عملکرد ورزشی و کاهش دردهای عضلانی کمک کند.

توپ ماساژ MEGAFITNESS کد MF-077K بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
MF-077K
ابعاد
قطر 7 سانتی متر
وزن
تقریبی 50 گرم
جنس بدنه
پلاستیک
ضخامت بدنه
4 میلی متر
کیفیت
درجه 1
برند تولید کننده
MegaFitness
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)