×

میله بارفیکس پاورجیم

600,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

میله بارفیکس

میل بارفیکس طراحی شده در این قسمت طراحی زیبا و منحصربه‌ فردی دارد. ابعاد این میله طوری طراحی شده است که به ‌راحتی برای قرارگیری بین هر چارچوبی قابلیت بزرگ و کوچک‌ شدن دارد. جنس استیل این میله باعث جلوگیری از زنگ‌ زدن آن می‌شود و به‌ راحتی بعد از ورزش می‌توانید آن را تمیز کنید. دستگیره‌های پلاستیکی تعبیه ‌شده در دو طرف این میله، امکان قرارگیری راحت ‌تر و ایمن ‌تر دست را در دو طرف میله به شما می‌دهد؛ علاوه ‌براین دستگیره‌های پلاستیکی به شما کمک می‌کند در هنگام ورزش و هنگام استفاده از آن کمتر احساس خستگی کرده و مدت‌زمان بیشتری ورزش کنید. میله‌ی بارفیکس رجال مدل سه‌لول با توجه به کیفیت مواد به‌کاررفته در آن و طراحی خوبی که دارد، انتخابی سنجیده برای کسانی است که قصد دارند میله‌ی بارفیکسی مناسب خریداری کنند.

در ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفنه و ماهیچه ها مشغول فعالیت می شوند. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. امروزه ورزش های هوازی در بیشتر سالن های ورزشی برای کلیه افراد توصیه می شود.

کمپانی پاورجیم یک برند تایوانی است که تا به امروز در زمینه طراحی، ابداع و تولید انواع لوازم ورزشی و تولید تجهیزات و ملزومات ورزشی و تجهیزات باشگاهی، فعالیت میکند. در سال های اخیر و با توجه به افزایش میزان تقاضای محصولات ورزشی جدید و بروز در کشورمان، این کمپانی نیز مانند کمپانی های بزرگ، فعالیت برای فروش محصولات خود در بازار ایران را آغاز نموده و توانسته به عنوان یک برند لوازم ورزشی در بازار ایران جایی برای خود باز کند. همچنین این شرکت توانسته با ارائه محصولات باکیفیت و در عین حال قیمت مناسب نسبت به رقبای خود، از محبوبیت خاصی در جامعه ورزشی کشور برخوردار شود.

فروشگاه اینترنتی آنیک مرجع فروش انواع لوازم ورزشی.

 

 

 

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
1200 گرم
وزن قابل تحمل
120 کیلوگرم
ضخامت بدنه
28 میلی متر
طول
103 سانتی مترطول مفید: 95 سانتی متر
عرض
5 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
بانوان / آقایان
برند تولید کننده
پاور جیم
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
قابلیت پیچ نمودن به چارچوب های چوبی
دیدگاه و سوالات (0)