×

کف بند کراس فیت TRIPLEEIGHT مدل KEVLAR FINGER

*این محصول به صورت جفتی عرضه میگردد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
1,620,000 تومان
رنگ
  • مشکی
اندازه
کالاهای مشابه
توضیحات

کف بند کراس فیت (CrossFit wrist wrap) یک وسیله پشتیبانی است که برای حمایت از مچ دست  و کف دست در تمرینات کراس فیت و تمرینات مقاومتی دیگر استفاده می‌شود. این کف بند عمدتاً از جنس بند الاستیک یا پارچه قوی ساخته شده است و بر روی مچ دست قرار می‌گیرد.


خرید کف بند کراسفیت

استفاده از کف بند کراس فیت در تمرینات ورزشی به عنوان یک پشتیبان مچ دست می‌تواند به موارد زیر کمک کند:
پشتیبانی مچ دست: کف بند کراس فیت با ایجاد فشار و پشتیبانی به مچ دست کمک می‌کند تا استحکام و پایداری بیشتری در تمریناتی که نیازمند استفاده از مچ دست است، فراهم کند. این شکل پشتیبانی می‌تواند خطر از دست دادن استحکام یا آسیب به مچ دست را کاهش دهد.
کاهش فشار: در تمریناتی که نیازمند استفاده از مچ دست برای برداشتن و جابجایی وزنه‌ها هستند، استفاده از کف بند کراس فیت می‌تواند فشار واقع بر مچ دست را کاهش داده و راحتی در انجام تمرینات را افزایش دهد.
حفاظت در برابر آسیب: استفاده از کف بند کراس فیت می‌تواند مچ دست را در برابر آسیب‌های مرتبط با تمرینات ورزشی، مانند خم شدن یا انحراف مچ دست، محافظت کند. این کف بند می‌تواند در کاهش خطر از دست دادن تعادل و کاهش عملکرد در تمرینات کمک کند.


کف بند کراس فیت TRIPLEEIGHT 


این محصول ساخته شده از چرم با کیفیت بوده و تفاوت آن نسبت به نسخه قبلی این است که در این نسخه، جای انگستان روی بده تعبیه شده تا بهتر از قبر روی دستان ورزشگار فیکس شود. 
کف بند کراس فیت TRIPLEEIGHTکف بند کراس فیت TRIPLEEIGHTکف بند کراس فیت TRIPLEEIGHT
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
KEVLAR انگشت دار
جنس بدنه
چرم درجه 1
طول
20 سانتی متر
عرض
10 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
کراس فیت / وزنه برداری
برند تولید کننده
TRIPLEEIGHT
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)