×

دیپ بار (پارالل) ثابت ازتفاع 120 سانتی متر

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
1,600,000 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

بدنسازی یا زیبایی‌اندام (به انگلیسی: Bodybuilding) ورزشی است که در آن فرد بدن‌ساز با انجام تمرین‌های مختلف قدرتی و استقامتی بر روی عضلات خود، همچنین تغذیه مناسب و البته استراحت کافی به ساخت بدنی حجیم، کات شده و البته متناسب مبادرت می‌ورزد. ورزش بدنسازی از رشته های پرطرفدار در کشور می باشد. بدنسازی بخصوص در میان جوانان طرفداران زیادی دارد. این ورزش کامل ترین ورزش دنیا و جزء اساسی پیشرفت در سایر رشته ها می باشد و برای این که در بدنسازی رشد کنید باید به چهار اصل اساسی در این ورزش ، که هر یک از این اصل ها خود جزئیات ریزتری دارد ، توجه کنید. این 4 اصل مهم شامل : تغذیه اصولی ، تمرین صحیح ، استراحت به میزان کافی و تمرکز کافی می باشند. اگر به اصول ذکر شده کم توجهی شود ، قطعا پیشرفت کمتری خواهید داشت ، افرادی که می خواهند در این ورزش موفق باشند باید برای هر کدام از اصول یاد شده برنامه ریزی دقیقی داشته باشند.

دیپ بار (پارالل) ثابت معرفی شده در این بخش ، دارای دو میله U شکل فلزی همراه با پایه برای انجام حرکات دیپ Dip ، شنا ، پا و دست و… می باشد. ارتفاع این دیپ بار Dip Bar بدنسازی 120سانتی متر می باشد. Dip تمرینی مفید که باعث بهبود توانایی عضلات در ناحیه کمربند شانه ای و بازو ها می گردد. این تمرین به سادگی و در هر مکانی قابل اجرا و به علت انباشتگی چربی های اضافی در این پشت بازو ها انجام مداوم این تمرین به زیبایی دست ها کمک زیادی می کند. دیپ بار (پارالل) ثابت بدنسازی وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی تمامی ورزشکاران بوده و ساخت کشور ایران می باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
15 کیلوگرم
جنس بدنه
فلزی رنگ شده
طول
70 سانتی متر
عرض
50 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
مناسب برای
آقایان و بانوان
نوع ورزش
هوازی / ورزش در خانه
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

ارسال سوال / نظر

5.0
آریا افراز
1401-02-14
خریدار

سفارشم به موقع رسید و خوشبختانه کیفیت محصول بیشتر از چیزی بود که فکرش رو میکردم و کاملا سالم به دستم رسید ، سپاسگزارم، موفق باشید ????