×

تیشرت بدنسازی پریما مدل Prima UniCool

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
موردی یافت نشد
توضیحات

تیشرت مدل UniCool یکی از ویژه ترین محصولات پریماست که دارای 2 لایه درونی (پروپیلن) و لایه بیرونی Dri-fitlayer)) می باشد. لایه درونی این لباس که در تماس مستقیم با سطح بدن می باشد چون از جنس پلی پروپیلن ساخته شده است، تمام خواص پروپیلن از جمله خاصیت ضد چروکی و خاصیت ضد رطوبتی را به همراه دارد. این لباس رطوبت ناشی از تعریق را از خود عبور داده و به لایه بیرونی تحویل می دهد؛ وظیفه لایه بیرونی یعنیDri-fitlayer  دفع و تبخیر سریع رطوبت می باشد. در نتیجه لایه درونی در تماس با بدن همیشه خشک مانده و ضمن دادن حس خنکی و طراوت و شادابی به ورزشکار، خاصیت آنتی باکتریایی و ضد میکروبی نیز پیدا کرده و از ایجاد بوی نامطبوع عرق بدن، جلوگیری می نماید. از سوی دیگر این پارچه با استفاده از آنتی استاتیک قوی، مشکل الکتریسیته ساکن را در حین ورزش و تحرک، به خوبی رفع کرده است.
این تیشرت، همچنین عایق حرارتی بسیار خوبی نیز هست؛ چراکه هوا را در بین ۲ لایه خود محبوس کرده و باعث حفظ دما و حرارت بدن ورزشکار می شود؛ این ویژگی برای ورزش در محیط باز بخصوص در فصل سرما از اهمیت بالایی برخوردار است. در عین حال این لباس مجهز به تکنولوژیBody Map  می باشد یعنی با توجه به افزایش دمای بدن در حین فعالیت، از مش های دارای سوراخ با سایزهای مختلف در آن استفاده شده بگونه ای که اجازه خنکی و تهویه بیشتری به بدن می دهد.
اکثر لباس های زمستانه موجود در بازار، سنگین وزن هستند و به همین دلیل برای ورزشکار ایجاد محدودیت و مشقت می کنند اما تیشرتUniCool  پریما، چون دارای تراکم 9 میلی گرم بر سانتیمتر مکعب بوده، وزن آن نسبت به لباس های کاملا پلی پروپلین موجود در بازار ۴۰٪ سبکتر است.
 
تمام الیاف بکار رفته در ساخت و طراحی این لباس، کاملاً سازگار با محیط زیست هستند. لایه بیرونی این لباس که در تماس مستقیم با نور خورشید است دارایUPF  با مقیاس50 است؛ این رقم حتی نسبت به لباس های تولید شده توسط برند NIKE که مبتکر طراحی این نوع پارچه می باشد 20 درجه بالاتر است؛ به همین دلیل ورزشکار می تواند بدون هیچ نگرانی از اشعه ماوراء بنفش (UV)، ساعت ها در برابر نور آفتاب ورزش کند.
مشخصات فنی:
ضد اشعه UV با مقیاس ۵۰
لایه درونی پلی پروپیلن
کشش طبیعی
وزن سبک
سازگار با محیط زیست
لایه بیرونی خشک کننده
حس خوب روی پوست (سازگار با پوست بدن)
ضد باکتری
بدون الکتریسیته ساکن
ضد اشعه UV
جلوگیری از بوی نامطبوع
نگه دارنده گرما (عایق حرارت)
ضد آب و رطوبت
ضدتعریق
ضدچروک

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
UniCool
رده سنی
بزرگسالان
جنس بدنه
لایه درونی پلی پروپیلن
کیفیت
درجه 1
سال تولید
2017
نوع ورزش
بدنسازی/ کراس فیت
شرکت سازنده
Prima
دیدگاه و سوالات (0)