×

توپ بوسوبال حرفه ای

3,100,000 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

آیا بوسوبال ها (نیم دایره تعادلی) جوابی برای رویاهای تناسب اندام ما هستند؟ ما فکر می کنیم ،بله!
شما احتمالا در باشگاه خود بوسوبال دیده اید و از خودتان پرسیده اید که این نیم دایره چیست! بوسوبال یک ابزار دو طرفه بدنسازی می باشد که یک طرف آن از یک سطح صاف و محکم تشکیل شده است و طرف دیگر آن یک نیم دایره گنبدی شکل و نرم می باشد. بوسوبال توسط دیوید ویک اختراع شد و اولین بار در سال 2000 میلادی به کار گرفته شد. نکته ای که توجه بسیاری از مربیان سطح بالای جهان را در بوسوبال به خود جلب کرده است افزایش شدت تمرینات اجرایی است. بنابراین بدون توجه به اینکه چه نوع تمرینی انجام می دهید، چندین گروه عضلانی کوچک و بزرگ برای تعادل شما کمک خواهند کرد زیرا وظیفه اصلی یک بوسوبال به چالش کشیدن تعادل شماست. نهایتا این به چالش کشیدن منجر به بهبود قدرت عضلات مرکزی ،بالاتنه ، پایین تنه ، ثبات و تعادل شما می شود. به دلیل سطح لرزان و بی ثبات بوسوبال مجبور به درگیر کردن ریزعضلاتی خواهید شد که قطعا هنگام انجام حرکات بر روی یک سطح صاف درگیر نخواهند شد. مزیت دیگر بوسوبال ها که غیرقابل چشم پوشی است استفاده این وسیله در فیزیوتراپی ها است. بوسوبال ها نقش بسیار مهمی در تمرینات بازتوانی و کمک به افرادی که دچار آسیب دیده گی های شدیدی شده اند دارند. همچنین نقش بوسوبال ها در گرم کردن و سرد کردن بسیار مهم است.

اما یکی از نکاتی که همیشه باید مد نظر داشته باشید یکسری از فاکتورهایی است که موقع خرید باید به آن دقت کنید. اول از همه به محدودیت وزنی یک بوسوبال دقت کنید زیرا ممکن است نیم دایره شما به راحتی در اثر ضربه و جهش های ناگهانی که روی آن انجام می دهید به راحتی دچار پارگی شود. بعد از آن بافت سطحی یک بوسوبال باید به گونه ای باشد که در برابر تعریق سطح لغزنده ای ایجاد نکند. زیرا در صورت لغزندگی ناشی از تعریق دست ها و یا پاها ممکن است آسیب دیدگی ایجاد شود.

توپ بوسوبال حرفه ای معرفی شده در این بخش دارای قطر 60 ساتی متر و در حالت بادشده دارای 22 سانتیمتر ارتفاع میباشد. در کنار این محصول یک عدد تلمبه + پیم اضافه و گیره برای کشیدن پیم ارائه میگردد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
قطر: 60 سانتی متر
وزن
6.5 کیلوگرم
جنس بدنه
رویه لاستیک PVCزیره فایبر گلاس
ارتفاع
22 سانتی متر
وزن قابل تحمل
120 کیلوگرم
کیفیت
درجه یک
نوع ورزش
کراس فیت
اقلام همراه
تلمبهپیم پلاستیکیگیره پیم کش
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)