×

حلقه لاغری تن زیب مدل ۹۰۱۱۷

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات



این حلقه که در گروه حلقه‌های تناسب اندام وزن‌دار جای می‌گیرد، دارای ۳۶ عدد برجستگی ژله‌ای به شکل نیم‌کره است. حلقه‌ی جادویی تن‌زیب نوع ارتقاء یافته حلقه لاغری تن‌زیب است که تمام مزایای آن را داشته و تاثیر بسزایی در از بین بردن چربی‌های ناحیه شکم دارد .

این حلقه که دارای برجستگی‌های ژله‌ای قابل ارتجاع است، برای اولین بار توسط این شرکت طراحی و به بازار عرضه شد؛ لذا گواهی ثبت طرح صنعتی آن هم به نام تن‌زیب است. بر جستگی‌های ژله‌ای این محصول، جادوی ماساژ انگشتان را مشابه سازی می‌کند. فشار هارمونیک این برجستگی‌ها علاوه بر تاثیر در لاغری و چربی سوزی، معده را نیز ماساژ داده که تاثیر بسزایی بر افزایش گردش خون، تقویت عملکرد روده، بهبود یبوست، جلوگیری از کمر درد و بهبود سلامتی دارد.

تنها با ۲۵ دقیقه تمرین با این حلقه، بالغ بر ۵۰۰۰۰ ماساژ ضربه‌ای به ناحیه میان‌تنه وارد شده و عملیات ویبره را شبیه‌سازی می‌کند. وزن نسبتا زیاد حلقه‌ جادویی تن‌زیب باعث می‌شود تا شما فعالیت بیشتری داشته و ورزش هوازی را در کنار فشار موضعی تجربه کنید.

لازم به ذکر است که موارد مستندی از تاثیر عملی این حلقه نیز گزارش شده‌است. برای مثال می‌توان به موردی اشاره کرد که طی ۴ ماه و تنها با ۳۰ دقیقه تمرین روزانه، توانسته است ۱۴ کیلوگرم کاهش وزن داشته باشد.

با توجه با تاثیر خارق‌العاده و مستند این حلقه در کاهش چربی‌های اضافی و تناسب اندام، استقبال زیادی از سوی استفاده‌کنندگان این محصلو صورت گرفته و شرکت را بر آن داشته تا مدل جدید آن را نام «حلقه جادویی پیچشی» با امکان اتصال راحت‌تر به بازار ارائه کند.

همراه این حلقه یک لوح فشرده (دی وی دی) شامل یک برنامه کامل آموزشی و کلاس تمرین به خریداران اهدا می‌گردد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
حلقه جادویی
ابعاد
۵۱x۲۵x۹ سانتی‌متر
وزن
وزن خالص ۱۲۵۰ گرم
وزن ناخالص ۱۶۵۰ گرم
ضخامت بدنه
۳/۵ سانتی متر
طول
قطر کلی ۹۵ سانتی‌متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
تناسب اندام / ورزش در خانه / لاغری
برند تولید کننده
تن زیپ
کشور سازنده
ایران
سایر ویژگی ها
تعداد برجستگی ۳۶
تعداد قطاع ۶
طریقه اتصال واسطه به همراه بستن پیچ خودکار
برجستگی‌های ژله‌ای
دارای فیلم آموزشی
دیدگاه و سوالات (0)