×

فوم رولر تو پر LIVEPRO مدل LP8230 طول 45 سانتی متر

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

فوم رولر Foam Roller چیزی جز یک غلتک استوانه ای ساده نیست که می توانید با آن با استفاده از وزن بدن و حرکات کنترل شده، خود را ماساژ دهید. علاوه بر ماساژ، از فوم رولر می توان برای بهبود تحرک پذیری مفاصل نیز استفاده کرد. پس دو کابرد اصلی آن عبارت اند از : ماساژ شخصی با استفاده از تکنیک SMR و بهبود تحرک پذیری و دامنه حرکتی برخی مفاصل. از فوم رولر در ورزش های مختلفی مثل یوگا و بدنسازی استفاده می شود. فوم رولر ها بر اساس درجه سفتی به سه درجه نرم ، معمولی و سفت تقسیم بندی می شوند. میزان سختی و سفتی فوم رولر، عمقی تر بودن ماساژ را تعیین می کند. هر چه درجه سفتی بیشتر می شود، فشار به عضلات بیشتر شده و ماساژ، عمقی تر و دردناک تر می شود.

مدل نرم (با تراکم پایین) همانطور که از اسمش پیداست، نرم و سبک است و برای افرادی که حساسیت بالایی به درد دارند مناسب است. افراد مسن، تازه کار و دارای درد شدید می توانند از این مدل استفاده کنند. مدل سخت (با تراکم بالا) برای ورزشکاران و کسانی که مقاومت به درد بالاتری دارند مناسب است. اگر هدف شما انجام تمرینات رهاسازی عضلانی و فاشیا است، بهتر است از مدل سخت استفاده کنید.

فوم رولر تو پر LIVEPRO مدل LP8230

فوم رولر تو پر LIVEPRO مدل LP8230 طول 45 سانتی متر معرفی شده در این بخش از نوع فوم رول نرم سطح یک میباشد که برای ماساژ دادن سطحی عضلات بعد از تمرین ورزشی به کار گرفته میشود. این محصول از فوم مرغوب EVA ساخته شده است و در قطر 15 سانتی متر و در دو اندازه 45 سانتی متر و 90 سانتی متر عرضه میگردد که بسته به عضلات هدفتان، شما میتوانید هر یک از این اندازه ها را به صورت جداگانه از فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آنیک تهیه نمایید. در کل استفاده از این محصول گره های عضلانی را در سرتاسر بدن اصلاح می کند، جریان خون را تحریک می کند و درد عضلانی را بهبود می بخشد و به بازیابی سلامت کمک می کند.

فوم رولر تو پر LIVEPRO مدل LP8230فوم رولر تو پر LIVEPRO مدل LP8230فوم رولر تو پر LIVEPRO مدل LP8230

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8230
ابعاد
قطر: 15 سانتی متر
وزن
360 گرم
وزن قابل تحمل
200 کیلوگرم
جنس بدنه
فوم PVC
طول
45 سانتی متر
نوع ورزش
یوگا / پیلاتس
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)