×

نردبان چابکی دومنظوره payam ( لدر مرتفع )

495,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

نردبان چابکی دومنظوره payam ( لدر مرتفع ) معرفی شده در این بخش دارای 6 پله ، 3 متر طول و 10 سانتی متر ارتفاع می باشد و جنس آن از پلاستیک می باشد، همچنین بسیار سبک و بادوام بوده و شرایطی را فراهم کرده تا در زمان ورزش، احساس رضایت بیشتری را تجربه کنید. نردبان چابکی دومنظوره payam  به منظور استفاده راحت و مناسب برای انجام انواع حرکت و حمل آسان، دارای کاور بوده که بعد از استفاده از نردبان و در صورت کثیف شدن می‌توان آن را شستشو داد.

مزیت اصلی این محصول دو منظوره بودن آن می باشد، یعنی شما می توانید هم به عنوان نردبان چابکی و هم به عنوان مانع در تمرین پرش از آن استفاده نمایید. با توجه به تنوع محصولات ورزشی با کیفیت های متفاوت در بازار و حساسیت تک رزم به عنوان یکی از شاخص ترین برندها در زمینه تهیه و توزیع محصولات تخصصی ورزش های رزمی با سطح کیفی بالا و استراتژی ما بر واردات تجهیزات ورزشی با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به جای تعدیل قیمت با پایین آوردن کیفیت می باشد. این مدل نردبان چابکی دومنظوره payam ( لدر مرتفع ) یکی از بهترین پیشنهادهای تک رزم به ورزشکاران و علاقمندان به ورزش است، چرا که در کنار طراحی و فرم زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای باز و سالن مناسب است و محصول ایران می باشد.

همچنین تمرینات چابکی را میتوان متنوع و بسیاری را برای جلسات تمارین تیم ها چه بصورت چابکی ایستا و چه به صورت چابکی پویا طراحی کرد. امروزه یکی از این نوع تمرینات ، تمرین با ملزومات چابکی خصوصاً نردبان چابکی است که در اکثر ورزش ها برای بالا بردن قدرت و استقامت از این وسیله ورزشی استفاده می شود.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

جنس بدنه
پلاستیک نرم
نوع
6 پله
طول
3 متر
عرض
40 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
هوازی
برند تولید کننده
پیام
کشور سازنده
ایران
سایر ویژگی ها
دارای کاور حمل آسان
دیدگاه و سوالات (0)