×

تخته استپ فایبر گلاس MegaFitness کد 760

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات
تخته استپ فایبر گلاس MEGAFITNESS کد 760 محصولی تولید شده با کیفیت بالا است که به شما امکان می دهد تمرینات مختلفی از جمله تقویت عضلات پا، شکم و پشت را انجام دهید.

تخته استپ فایبر گلاس MEGAFITNESS ، یک وسیله ورزشی کامل و مقاوم برای تمرینات بدنی است. این تخته استپ دارای سطحی صاف و مقاوم و دسته های نگهدارنده است که به شما اجازه می دهد در طول تمرینات خود، تعادل خود را حفظ کنید. همچنین این تخته دارای قابلیت تنظیم شدت تمرینات است که به شما امکان می دهد با توجه به سطح تمرینات خود، شدت آن را تنظیم کنید.
تخته استپ فایبر گلاس MEGAFITNESS  با طراحی زیبا و مدرن، قابل استفاده در فضاهای مختلف مانند منازل و باشگاه هاست. همچنین این تخته دارای سطحی ضد لغزش است که به شما امکان می دهد در طول تمرینات خود، از لغزش جلوگیری کنید.
با استفاده از تخته استپ فایبر گلاس MEGAFITNESS ، می توانید به راحتی و با کمترین زمان ممکن به شکل فیزیکی ایده آل خود دست یابید و بهترین نتیجه را در ورزش خود ببینید. همچنین این تخته با استفاده از تکنولوژی روز، باعث تمرینات بیشتر، بهبود عضلات بدن و بهبود تعادل بدن شما می شود.

تخته استپ فایبر گلاس MEGAFITNESS کد 760 بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
760
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
فایبرگلاس
طول
80 سانتب متر
عرض
30 سانتی متر
ارتفاع
قابل تنظیم در 10 و 15 و 20 سانتی متر
وزن قابل تحمل
120 کیلوگرم
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
بدنسازی ایروبیک پبلاتس بادی پامپ و ..
برند تولید کننده
MegaFitness
کشور سازنده
تایوان
سایر ویژگی ها
قابلیت تنظیم ارتفاع
دیدگاه و سوالات (0)