×

توپ مدیسین بال LIVEPRO مدل LP8112 وزن 10 کیلوگرم

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

مدیسن بال (Medicine ball) که با نام توپ تناسب اندام نیز شناخته می‌شود، برای اولین بار در یونان باستان به دست بقراط با پوست حیوانات ساخته شد؛ بقراط این توپ را با اهداف «دارویی» برای بیماران خود پرتاب می‌کرد. توپ مدیسن امروزه از جنس پلاستیک‌های سخت ساخته می‌شود و درون آن‌ با شن و هوا پر می‌شود. مدیسن بال در بدنسازی به‌عنوان ابزاری برای تقویت عضلات و در فیزیوتراپی برای بهبود عملکرد عضلات مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شما می‌توانید از مدیسن بال در ورزش‌های هوازی و قدرتی استفاده کنید. توپ مدیسن یک وسیله ورزشی فوق العاده شگفت‌انگیز و همه‌کاره است که می‌تواند به‌طور هماهنگ عضلات بالاتنه، میان‌تنه، پایین‌تنه شما را درگیر و در نهایت تقویت کند. در تمرینات بدنسازی و ورزش با دمبل یا هالتر، می‌توانید توپ مدیسن را جایگزین آن‌ها کنید و حرکات را به کمک آن شبیه‌سازی کنید. این توپ بهترین جایگزین برای انواع وسایل ورزشی است. استفاده مداوم و مرتب از توپ مدیسن باعث افزایش کالری‌سوزی در بدن می‌شود. و همچنین همه افراد با هر سطح و توان بدنی می‌توانند به‌ راحتی از توپ مدیسن برای افزایش قدرت و انعطاف خود استفاده کنند. با صبوری و انجام مرتب تمرینات ورزشی با توپ مدیسن می‌توانید از مزایای بی‌نظیر آن بهره‌مند شوید.

مدیسین بال LIVEPRO مدل LP8112

توپ مدیسین بال LIVEPRO مدل LP8112 وزن 10 کیلوگرم دارای قطر 29 سانتی متر میباشد که ابزار اصلی تمرینات قدرتی برای تقویت قدرت مرکزی، تعادل تمرینی و هماهنگی می باشد. توپ های پزشکی مدیسین بال برای انواع تمرینات بالاتنه و پایین تنه مناسب هستند. این محصول از لاستیک خالص ساخته شده است.توپ های مدیسین بال LIVEPRO  در 10 وزن 1 کیلوگرم تا 10 کیلوگرم طراحی و ساخته شده است که برای حرکات اساسی مانند اسکات، پرس شانه، فشار، پرتاب قفسه سینه، پرش از ارتفاع و ددلیفت مورد استفاده قرار میگیرد و همچنین طیف وسیعی از ورزشگاران میتوانند از این وسیله استفاده و به تمرینات روزمره بپردازند. شما میتوانید هر یک از وزن های این محصول را به صورت جداگانه از فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آنیک تهیه نمایید.

مدیسین بال LIVEPRO مدل LP8112مدیسین بال LIVEPRO مدل LP8112مدیسین بال LIVEPRO مدل LP8112

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8112
ابعاد
قطر: 29 سانتی متر
وزن
10 کیلوگرم
جنس بدنه
لاستیک EVA پرشده
کیفیت
درجه یک
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)