×

ابر اسکات روکش دار MAXWELL مدل 2021

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

ابر اسکات

از جمله مشکلاتی که ورزشکاران، علی الخصوص بدنسازان در کار با میله اسکات با آن مواجه میشوند میتوان به اذیت شدن شانه ها و کمر توسط میل اسکات اشاره کرد. ابر اسکات پوششی فومی و اسفنجی است که دور تا دور میله اسکات را پوشش و باعث راحتی هر چه بیشتر ورزشکاران در کار با اسکات میشود.

در اینگونه ورزش های هوازی ضربان قلب به شدت بالا رفنه و ماهیچه ها مشغول فعالیت می شوند. از جمله فوایدی که میتوان برای این نوع ورزش ها مطرح کرد سلامت قلب، کاهش وزن، جلوگیری از افسردگی، طول عمر و نشاط می باشد. امروزه ورزش های هوازی در بیشتر سالن های ورزشی برای کلیه افراد توصیه می شود.

از جمله مشکلاتی که ورزشکاران، مخصوصاً بدنسازان در کار با میله اسکات با آن مواجه هستند میتوان به اذیت شدن شانه ها و کمر توسط میل اسکات اشاره کرد. ابر اسکات روکش دار MAXWELL یا پد اسکات دارای روکش از جنس واتر جودان است که دور تا دور میله اسکات را پوشش و باعث راحتی هر چه بیشتر ورزشکاران در کار با اسکات میشود. ابر اسکات روکش دار MAXWELL معرفی شده در این بخش از جنس فوم و دارای 44 سانتی متر طول می باشد. همچنین ابر اسکات روکش دار MAXWELL از نوع چسبی بوده و می توانید بعد از قرار دادن این پد روی میله اسکات آن را محکم نمایید. این پد اسکات در کنار طراحی ، جنس عالی از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده و محصول چین می باشد.

 

فروشگاه اینترنتی آنیک مرجع فروش انواع لوازم ورزشی.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

ابعاد
قطر: 9 سانتی متر
وزن
150 گرم
جنس بدنه
واتر جودان
طول
40 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
مناسب برای
اسکات
برند تولید کننده
MAXWELL
کشور سازنده
ایران
دیدگاه و سوالات (0)