×

کیسه بلغاری چرمی پاورجیم وزن 5 کیلوگرم

*این محصول به صورت تکی عرضه می گردد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
1,440,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

کیسه بلغاری یا Bulgarian Bag ابزار ورزشی کم حجم و کاربردی است که امروزه با استقبالی بسیاری روبرو شده و طراحی این ابزار ورزشی به گونه ای است که علاوه بر داشتن کاربردی چندگانه، کم حجم و قابل حمل نیز باشند. استفاده از این کیسه پیچیده نیست و به راحتی با چندین بار تمرین کردن می توانید در منزل از آن بهره لازم را ببرید. کیسه بلغاری در وزن های مختلف با طراحی هلالی شکل برای نرمش عضلات مختلف به کار می رود. با استفاده از این محصول می توانید به عضله سازی پاها ، کمر و سرشانه کمک نمایید. خوشبختانه استفاده از وزنه بلغاری به فضای زیادی احتیاج ندارد و در فضای محدود نیز قابل استفاده است. فقط کافیست با نرمش های مختلف آشنا باشید که بتوانید با این محصول تمرین کنید. کیسه بلغاری یک ابزار منحصر به فرد و شریک کامل شما برای تمرین کامل بدن است. می توانید آن را فشار دهید، آن را بچرخانید، آن را بلند کنید، کیسه بلغاری دارای دسته های مختلفی است تا بتوانید در طیف وسیعی از تمرینات آن را به کار ببرید. با کیسه بلفاری می توانید تمرینات انفجاری با قدرت بالا را طراحی کنید و آن را اجرا نمایید.

کیسه بلغاری این امکان را به ورزشکار می دهد تا عضلات قسمت های مختلف بدن را تقویت کند. همچنین با داشتن اطلاعات جزئی از چگونگی انجام حرکات و یا مشورت با مربی، به راحتی می توانید از این محصول حداکثر کارایی را به دست آورید. کیسه بلغاری برای استفاده افراد مختلف با توانایی و سنین متفاوت طراحی شده و با کارایی منحصر به فردی که دارد توجه زیادی را به خود جلب کرده ، مربیان و ورزشکاران حرفه ای و آماتور به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. جنس روکش کیسه بلغاری از فوم و در پر کردن این محصول از شن استفاده شده و شکل خمیده آن طوری است که برای تمرین های بالاته و پایین تنه بسیار مفید است. این کیسه بلغاری دارای بند آویز بوده که امکان تمرین های سنگین را در موقعیت های مختلف فراهم می سازد. با توجه به تنوع محصولات ورزشی با کیفیت های متفاوت در بازار و حساسیت تک رزم به عنوان یکی از شاخص ترین برندها در زمینه تهیه و توزیع محصولات تخصصی ورزش های تناسب اندام با سطح کیفی بالا و استراتژی ما بر واردات تجهیزات ورزشی با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به جای تعدیل قیمت با پایین آوردن کیفیت می باشد. کیسه بلغاری یکی از بهترین پیشنهادهای تک رزم به ورزشکاران است، چرا که در کنار طراحی زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده که برای انجام حرکات مختلف ورزشی در فضای منزل و باشگاه مناسب است و محصول چین می باشد.

فواید

برای انجام این حرکات نیاز به فضای زیادی نیست و در فضای محدود هم قابل استفاده است و این وسیله راحتی و امنیت بیشتری نسبت به سایر وزنه ها دارد. وسیله ی مناسبی برای تمرینات داینامیکی در جهت های مختلف است  که امکان آن با وزنه ها ممکن است خطرناک و حادثه آفرین باشد.مناسب برای انجام حرکات نوسانی یا همان تاب دادن است و داشتن انعطاف برای انجام حرکات مختلف و انجام تمرینات قدرتی مختلف در رشته های ژیمیناستیک و صخره نوردی است.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
چرم مرغوب
طول
60 سانتی متر
کیفیت
درجه 1
نوع ورزش
کراس فیت
برند تولید کننده
پاورجیم
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)