×

توپ نیم دایره تعادل MegaFitness کد BS-100

644,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات
توپ مدیسین بال MEGAFITNESS کد K-016 یکی از بهترین توپ‌های موجود، مناسب برای ورزشکاران حرفه‌ای و تمرین‌کنندگانی است که به دنبال تمرینات با کیفیت بالا هستند.

تاریخچه تمرینات مدیسین بال به قدیمی‌ترین تمرینات ورزشی دنیا برمی‌گردد و در دوران باستان توسط یونانیان و رومیان مورد استفاده قرار می‌گرفت. امروزه، این تمرینات به عنوان یکی از بهترین تمرینات مقاومتی شناخته می‌شوند و با استفاده از توپ مدیسین بال MEGAFITNESS می‌توانید به بهبود وضعیت عضلات خود کمک کنید و از تمرینات مدیسین بال بهره‌مند شوید.
توپ مدیسین بال MEGAFITNESS ، برای تمرینات مختلف مدیسین بال طراحی شده است. با استفاده از این توپ می‌توانید به بهبود قدرت عضلات، کاهش دردهای عضلانی و بهبود تعادل و کاهش تنش عضلانی کمک کنید. همچنین، تمرینات با این توپ می‌تواند به بهبود تعادل و استحکام عضلات بدن، بهبود عملکرد ورزشی و کاهش دردهای عضلانی کمک کند. توپ مدیسین بال MEGAFITNESS ه شکلی استاندارد و با کیفیت بالا تولید شده است و با استفاده از مواد با کیفیت بالا و طراحی مناسب، به بهترین شکل ممکن از تمرینات مدیسین بال بهره‌مند خواهید شد.

توپ مدیسین بال MEGAFITNESS کد K-016بار دیگر توانایی این برند را در تولید محصولات با کیفیت و متناسب نیاز ورزشکاران نشان داده و فروشگاه آنیک با عرضه این محصول بصورت اورجینال، با کیفیت و با قیمتی رقابتی اطمینان خاطر ورزشکاران را برای تهیه محصولات با خاطری آسوده فراهم کرده است.
ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
BS-100
ابعاد
قطر توپ: 18 سانتی متر
وزن
هر توپ: 150 گرم
جنس بدنه
لاستیکی
ارتفاع
9 سانتی متر
وزن قابل تحمل
100 کیلوگرم
کیفیت
درجه 1
مناسب برای
آقایان و بانوان
اقلام همراه
هربسته حاوی 2 عدد توپ
برند تولید کننده
MegaFitness
کشور سازنده
تایوان
دیدگاه و سوالات (0)