×

وزنه شنی Rock fitness وزن 500 گرم بسته 2 عددی

0 تومان
ناموجود
کالاهای مشابه
توضیحات

استفاده از وزنه های مچی برای سلامتی عضلات شما مناسب‌اند و به آن‌ها صدمه‌ای وارد نخواهند کرد. این نوع وزنه برای عضلات مشکلی ایجاد نمی‌کنند و برعکس سبب تقویت آن‌ها نیز می‌شوند. برروی این وزنه‌ها بند چسبی نیز تعبیه‌شده است که می‌توانید وزنه را مطابق با سایز مچتان تنظیم کنید تا وزنه از دست شما نیفتد و راحت‌تر بتوانید تمریناتتان را انجام دهید. پارچه استفاده شده برروی این وزنه بسیار بادوام است که برای پوست نیز حساسیت ایجاد نمی‌کند و با خیال راحت می‌توانید از این وزنه‌ها در خانه، باشگاه یا حتی در استخر استفاده کنید و راحت‌تر به هدف موردنظرتان برسید.

استفاده از وزنه یا همان دمبل کمک می‌کند انجام حرکات کامل حرکتی در انواع مختلف را راحت‌تر انجام دهید و علاوه‌بر پرورش عضلات از مزایای زیادی مانند ارتقای سلامت قلب، دستگاه تنفس، انعطاف‌پذیری بدن و ... بهره‌مند شوید. در سفر نیز می‌توانید با خرید این نوع وزنه ها ورزش خود را دنبال کنید. این وزنه‌ها با کمترین فضای اشغال شده در هر مکان یا چمدانی قرار می‌گیرند و کمک می‌کنند تا بتوانید ورزش روزانه مفیدی را پیگیری کنید. با بستن این وزنه‌ها به مچ دستتان در زمان ورزش و بدن‌سازی کالری بیشتری نیز می‌سوزانید و سریع‌تر از شر چربی‌های اضافی بدنتان خلاص خواهید شد. با وزنه‌های مچی می‌توانید تمرینات متنوع بیشتری انجام دهید و مبتدی و ورزشکار حرفه‌ای در کنار هم تمرینات خوبی را با استفاده این وسیله مفید ورزشی اجرا خواهند کرد.

اجرای صحیح حرکات بدن‌سازی با دمبل در خانه و در هر مکانی امکان‌پذیر است و برای خرید دمبل لازم نیست هزینه زیادی بپردازید، مخصوصاً دمبل. وزنه مچ دست‌وپا راک که در این بخش ملاحظه می‌کنید فضای زیادی را اشغال نمی‌کنند و می‌توانید در هر قسمتی از خانه آن‌ها را نگه‌دارید و از آن‌ها را استفاده کنید. دمبل، وزنه، هالتر همگی وسیله‌ای برای تقویت عضلات بدن هستند. هرکدام از این لوازم در مدل‌ها و سایزهای متفاوتی تولید شده‌اند و امروزه با طراحی جدید و کارآمدتر به بازار ارائه شده‌اند.

وزنه انجام حرکات بدن‌سازی و تقویت عضلات استفاده می‌شود و در زمان انتخاب وزنه باید به میزان آمادگی جسمانی بدن خود توجه داشته باشید تا در زمان اجرای آن دچار مشکل نشوید. وزنه‌ها مچی از جدیدترین لوازم برای بدن‌سازی هستند که علاوه‌بر کاربرد آسانی که دارند سبب می‌شوند ورزشکار در زمان اجرای تمرینات دچار مشکل و آسیب‌دیدگی نشود. این نوع وزنه‌ها معمولاً قابلیت سایز شدن داشته و به‌صورت جفت برای هر دو دست در یک بسته‌بندی قرار دارند. برای انجام حرکات هوازی یا بدن‌سازی این وزنه‌ها بسیار مناسب‌اند و می‌توانند عضلات را نیز تقویت کنید.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

وزن
هر لنگه: 500 گرم
جنس بدنه
جنس رویه پارچه نئوپرن
طول
27 سانتی متر
عرض
7 سانتی متر
ارتفاع
4 سانتی متر
کیفیت
درجه یک
برند تولید کننده
راک فیتنس
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
نوع بسته شدن: چسبی
دیدگاه و سوالات (0)