توپ ایروبیک Ninja

  • قرمز
  • آبی
  • بنفش
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
موجود
70,000 تومان
تخفیف 15,000 تومان
55,000 تومان

ارسال سریع
ارسال سریع
ارسال سفارشات در کمترین زمان
ضمانت سلامت فیزیکی
ضمانت سلامت فیزیکی
مطابقت کامل محصول با سایت
ضمانت اصل بودن
ضمانت اصل بودن
ضمانت اصل بودن تمامی محصولات

سایر مشخصات محصول

مدل : Ninja 2020
ابعاد : قطر : 75 سانتی متر
وزن : 1.2 کیلوگرم
رده سنی : تمام سنین
جنس بدنه : PVC درجه 1
ضخامت بدنه : 3 میلی متر
وزن قابل تحمل : بیش از 150 کیلوگرم
نوع ورزش : ایروبیک / یوگا / پیلاتس / تناسب اندام
برند تولید کننده : نینجا
کشور سازنده : چین
فضای کاربری : قابل استفاده در منزل و باشگاه
هیچ نظری ارسال نشده

برچسب ها

تمرین 15 دقیقه ای با توپ ایروبیک


الان  یک  توپ ایروبیک دارید. وسیله کوچکی که به کل  بدن  کمک می کند. برای  ایستادن  روی توپ، باید  عضله هایتان را کار بیاندازید  که  باعث  ایجاد قدرت و  تعادل می شود.  این  وسیله  توسط یک مربی برتر  آمریکایی  طراحی شده  است. که شما میتوانید با توجه به برنامه ورزشی که از مربی دریافت کرده اید و یا خودتان 3 بار در  هفته  هر بار  3  دفعه  به تمرین بپردازید.

فروشگاه اینرنتی لوازم ورزشی آنیک در این مقاله میکوشد تا با آموزش 6 حرکت ساده و آسان یک تمرین 15 دقیقه ای به شما آموزش دهد. در ضمن شما میتوانید با فراگیری این آموزش در منزل و یا هر مکان دیگری به تمرین های ساده و پرکاربرد بپردازید.

حرکت  اول:  
روی نیمکت  بنشینید و  دست ها را  در  لبه قرار داده و  انگشتان  را رو به جلو بگیرید. ماهیچه های  ساق  پا و زانو را  روی  توپ قرار دهید. بازوهای  خود را  قوی  کنید و  باسن را از روی  صندلی بلند کنید.  بازوها  را  خم کنید  و بدن  خود را  پایین  بکشید و  سپس  با  قدرت  به  بالا  برگردید .  این کار را  15  بار تکرار  کنید.

تمرین با توپ ایروبیک - جیم بال

حرکت دوم :
روی  زمین  دراز بکشید  بازوها  را  کنار  بدن  قرار  دهید  و  ماهیچه  ساق پا را  روی  توپ بگذارید.  a) کمر را  بدون  فشار آوردن  بلند کنید( برای  حفاظت  بدن  شکم را  سفت کنید). b) با  باسن  بالا  زانوها را  خم کنید و  توپ را  با  پا  تا جایی  که  صاف  روی  توپ  قرار  بگیرد  قل بدهید.  و  به  آرامی به  نقطه  شروع برگردید. این  کار را 15  بار تکرار  کنید.

تمرین با توپ ایروبیک - جیم بال

حرکت سوم :
حرکتی  شبیه  دراز نشست  است  که  بازو  روی توپ قرار  می  گیرد. شکم را  سفت کرده و  گردن  در  مسیر ستون  فقرات  قرار  می  کیرد . این  حالت را  45  ثانیه  حفظ  کنید.

تمرین با توپ ایروبیک - جیم بال

حرکت  چهارم :
a) با  قرار  دادن  کمر  در  بالای توپ روی  توپ دراز بکشید.  بازوها صاف و و کف دست ها  روی  ران ها  قرار  می گیرد.

b) بدن را  مهره  به  مهره  به  سمت  بالا  بکشید و بدن را  مهره  به  مهره  به  سمت  بالا  بکشید.

تمرین با توپ ایروبیک - جیم بال

حرکت پنجم :
پا را  به  عرض  شانه  باز کرده و  توپ را  جلوی  خود  بگیرید. a) با آرنج صاف  توپ را  تا  ران هایتان  پایین  بیاورید.  b) آرنج را  خم کرده و  توپ را  تا  جلوی  چشم  بالا  بیاورید.  c) توپ را  تا  زاویه  45  درجه  بالا  بیاورید  تا  بازو ها  باز  شوند.  15  بار  این  کار را  تکرار  کنید.

تمرین با توپ ایروبیک - جیم بال

حرکت  ششم :
a) پا را  به  عرض  شانه  باز  کرده  و  توپ را  بالای سر  بگیرید.  b) پشت را  صاف  کنید  شکم را  سفت کنید  و  توپ را  به  سمت  پای  چپ برید.  با  توپ بالای  سر  به  حال  اول  برگشته و  برای  سمت  راست  تکرار  کنید.  این  کار را  15  بار تکرار  کنید.

تمرین با توپ ایروبیک - جیم بال

منبع : تیم تولید محتوا فروشگاه آنلاین لوازم ورزشی آنیک

مقالات مرتبط