×

کش پاورباند Thera-Band عرض 4.5 میلی متر

0 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

کش پاور باند Thera-Band معرفی شده در این بخش از 99 درصد لاستیک ساخته شده و فقط 1 درصد آن حاوی محلول پروتینه بوده و دارای طول 208 سانتی متری ، ضخامت 4.5 میلی متری و 5 عرض مختلف ( 4.5 زرد – 13 قرمز –  22 مشکی – 32 بنفش – 44 سبز ) میلی متر می باشد که بر اساس عرض کش ، رنگ آن نیز تغییر می کند.

با توجه به تنوع محصولات ورزشی با کیفیت های متفاوت در بازار به عنوان یکی از شاخص ترین برندها در زمینه تهیه و توزیع محصولات تخصصی ورزشی با سطح کیفی بالا و استراتژی ما بر واردات تجهیزات بدنسازی با بالاترین کیفیت و همچنین مناسب ترین قیمت به جای تعدیل قیمت با پایین آوردن کیفیت می باشد. کش پاورباندتراباند یکی از بهترین پیشنهادهای ما به ورزشکاران و علاقمندان به ورزش است، چرا که در کنار طراحی و فرم زیبا از نهایت کیفیت و دوام برخوردار بوده و محصول چین می باشد.

کش پاور باند Thera-Band دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد تا در برابر شدیدترین تمرینات مقاومت کنند. این کش ها دارای رنگ بندی های مختلف است و هر رنگ مقاومت خاص خود را دارد که می تواند تداعی‌کننده وزنه‌های مختلف باشگاهی باشد.

موارد استفاده از کش های ورزشی پاوربند :

طول مناسب کش های پاور باند (Power Band) بین 2 تا 3 متر می باشد. به دلیل طول مناسب این کش ها می توان هنگام اجرای حرکات بارفیکس، از آن ها کمک گرفت. به همین خاطر پاور باند ها به کش های بارفیکس تیز معروف شده اند.اینکش ها دارای ضخامت و رنگ بندی متفاوت هست و هر رنگ نشانه مقاوت خاصی از این کش ورزشی است. ضخامت های متفاوت تاثیر زیادی در میزان فشار و مقاومت کش ها به دنبال دارد.

 

انواع رنگ بندی و مقاومت کش های کش پاور باند Thera-Band :

  • رنگ زرد »  عرض5 میلیمتر
  • رنگ قرمز »  عرض15 میلیمتر
  • رنگ مشکی »  عرض 25 میلیمتر
  • رنگ بنفش »  عرض 35 میلیمتر
  • رنگ سبز »  عرض50 میلیمتر

کش پاور باند Thera-Band وسیله‌ای مناسب برای استفاده‌ی تمامی ورزشکاران بوده و ساخت کشور چین می‌باشد و در آخر می‌توان گفت تمام ویژگی‌های ذکر شده در کنار طراحی زیبای این محصول، آن را به انتخابی مناسب برای شما تبدیل خواهد کرد.

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

جنس بدنه
لاتکس
ضخامت بدنه
4.5 میلی متر
طول
208 سانتی متر
عرض
4.5 میلی متر
کیفیت
درجه یک
برند تولید کننده
تراباند
کشور سازنده
چین
سایر ویژگی ها
کشش مقاومتی:
زرد : 5 - 15 پوند
دیدگاه و سوالات (0)