×

بالانس برد LIVEPRO مدل LP8362

3,100,000 تومان
گارانتی
  • گارانتی اصالت کالا و سلامت فیزیکی
کیفیت محصول
کالاهای مشابه
توضیحات

بالانس برد یا تخته تعادل وسیله ای است که بیشتر در قدیم به عنوان یک مهارت در سیرک ها و برای تفریح مورد استفاده قرار میگرفت اما امروزه و با توجه به دامنه گسترده حرکات ورزشی و رشته های ورزشی، این وسیله برای تمرین تعادل، تمرینات ورزشی، رشد مغز، درمان، آموزش موسیقی و سایر انواع رشد شخصی استفاده می شود. این وسیله طوری طراحی شده است که کاربر معمولاً روی آن می ایستد و معمولاً پای چپ و راست در دو طرف تخته قرار دارد. بدن کاربر باید به اندازه کافی متعادل بماند تا لبه های تخته با زمین برخورد نکند و از افتادن از روی تخته جلوگیری کند.

بالانس برد در سال 1953، فردی به نام استنلی واشبرن جونیوربه قصد استفاده از آن برای تفریح طراحی و ساخته شد. این محصول به سرعت برای اسکی بازان و موج سواران محبوب شد تا مهارت های تعادلی خود را درزمانی که شرایط طبیعی مخصوصا برای ورزش های زمستانی، مهیا نبود بتوانند در خارج از فصل نیز تمرین کنند. تخته تعادل وسیله ای است که برای تمرین در ورزش و هنرهای رزمی، آمادگی جسمانی و اهداف غیر ورزشی استفاده می شود که در اینجا ذکر شده است.

در ادامه می اوان گفت استفاده از تخته تعادل فراتر از منشأ ورزشی آن رایج تر شده است. ازجمله این موارد که در رشته های دیگر نیز میتواند مورد استفاده قرارگیرد میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

الف) گسترش شبکه های عصبی که نیمکره چپ و راست مغز را قادر می سازد با یکدیگر ارتباط برقرار کنند و در نتیجه کارایی آن را افزایش می دهد.

ب) توسعه یکپارچگی حسی و مهارت های شناختی در کودکان مبتلا به اختلالات رشدی.

ج) برای تقویت توانایی رقصندگان روی پاهای خود

د) آموزش وضعیت بدنی بهینه به خوانندگان برای کنترل جریان هوا و برای آموزش نوازندگان چگونه ساز خود را در دست بگیرند

ه) برای از بین بردن بلوک نویسنده و دیگر عوامل بازدارنده خلاقیت

و) به عنوان یکی از لوازم جانبی یوگا و به عنوان نوعی از یوگا، پرورش سلامت کل نگر، خودآگاهی و آرامش.

همچنین برخی از افراد از تخته تعادل برای اهداف تفریحی استفاده می کنند و از چالشی که این محصول برای حفظ تعادل ایجاد میکند، لذت می برند.

بالانس برد LIVEPRO مدل  LP8362

بالانس برد LIVEPRO مدل  LP8362 معرفی شده در این بخش متشکل از یک صفحه بیضی شکل با طول 79 سانتی متر و با عرض 20 سانتی متر و یک قلطک با قطر 13 سانتی متر که در زیر تخته قرار میگیرد، میباشد که از چوب راش ساخته شده و وزن این محصول در کل به 2.4 کیلوگرم رسیده است که میتواند وزنی برابر با 110 کیلوگرم تحمل نماید و یک محصول ایده آل برای انجام حرکات تعادلی می باشد.

بالانس برد LIVEPRO مدل LP8362 مناسب برای آموزش تعادل، چابکی، قدرت و هماهنگی به طور یکسان، فعال کردن گروه های عضلانی عمیق، بهبود سلامت کمر و ثبات بدن و تحرک می باشد. که شما میتوانید این محصول را در فروشگاه اینترنتی لوازم ورزشی آنیک تهیه نمایید.

بالانس برد LIVEPRO مدل  LP8362بالانس برد LIVEPRO مدل  LP8362بالانس برد LIVEPRO مدل  LP8362

ادامه مطلبنمایش کمتر
جزئیات محصول

مشخصات

مدل
LP8362
وزن
2.4 کیلوگرم
جنس بدنه
چوب راش
طول
79 سانتی متر
عرض
20 سانتی متر
ارتفاع
13 سانتی متر
وزن قابل تحمل
110 کیلوگرم
مناسب برای
آموزش تعادل، چابکی، قدرت و هماهنگی به طور یکسانفعال کردن گروه های عضلانی عمیقبهبود سلامت کمر، ثبات بدن و تحرک
نوع ورزش
کراس فیت
فضای کاربری
منزلسالن های ورزشی
برند تولید کننده
LIVEPRO
کشور سازنده
چین
دیدگاه و سوالات (0)